BIM juli 2025
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Nån med symptom ännu?
Hej på er.
Har varit kluven om jag ska lägga in mig i ännu en tråd eller inte. Känts tudelat eftersom månaderna går och det är samma visa varje gång, besvikelse över att inte bli gravid samtidigt glad över andras plus och i det också såklart känslor av avundsjuka och tankar - varför blir det aldrig vår tur?
Men. Nu är jag här igen. Hoppet är det sista som lämnar sägs det, kanske är det så? Har tagit min första omgång av Letrozol denna cykel, vi får se om det kan hjälpa eller inte. Hoppas att det är vår tur i sommar 🌈
BIM-Lista
1/7 - Jullan00
1/7 Ebba921
3/7 - majsipajsi
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96
9/7 - Vallmo93
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian
20/7 - Saras
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
Nån med symptom ännu?
Nån med symptom ännu?
Nån med symptom ännu?
Symptom finns men så oklart om det är vanliga symptom inför mens eller något annat 😅 Började få mensvärk idag ÄL + 8 men tvärblanka grav.test. Låga förhoppningar men är glad över småsaker så som tydlig ägglossning denna månad med både bra utslag på ÄL test och sen temp.ökning. Försöker vara glad för det lilla och jag längtar nästan tillbaka till ÄL test-perioden då jag blir så glad för två sträck 😂
Hur går det för dig? ❤️
månadens temp.kurva:

Hej på er.
Har varit kluven om jag ska lägga in mig i ännu en tråd eller inte. Känts tudelat eftersom månaderna går och det är samma visa varje gång, besvikelse över att inte bli gravid samtidigt glad över andras plus och i det också såklart känslor av avundsjuka och tankar - varför blir det aldrig vår tur?
Men. Nu är jag här igen. Hoppet är det sista som lämnar sägs det, kanske är det så? Har tagit min första omgång av Letrozol denna cykel, vi får se om det kan hjälpa eller inte. Hoppas att det är vår tur i sommar 🌈
BIM-Lista
1/7 - Jullan00
1/7 Ebba921
3/7 - majsipajsi
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96
9/7 - Vallmo93
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian
20/7 - Saras
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
Känner SÅÅ igen mig ❤️ Månaderna bara rusar framåt och årstiderna blir detsamma men utan plus 😔
Hoppas Letrozol hjälper ❤️ Har tagit det ett par omgångar och de har fått fart på mina cykler 🙏 Även om biverkningarna är jobbiga tycker jag det är jobbigt att gå hela sommaren utan Letrozol!