BIM juli 2025
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!

Då börjar testningen för ägglossning denna månad. Hoppas det blir tydligare med cb än med rfsu. Sen blir det ju lite mer komplicerat eftersom jag misstänker att ägglossning kommer ske under tiden jag är borta denna vecka, men vi får försöka göra det bästa av situationen.
Vad jobbigt att behöva göra det på sin egen födelsedag! Men du kommer komma över det såsmåningom.
Jag har 10 dagar till BIM, 4 dagar sedan ÄL och har såååån pms.
Blir lite rädd att pms-symptomen betyder att det inte blivit nåt :( Eller? Kan man ha pms ändå?
Blir lite rädd att pms-symptomen betyder att det inte blivit nåt :( Eller? Kan man ha pms ändå?
Ser ni något streck här eller har jag linje ögon? Kanske svårt att se, förstår inte hur bilderna kan bli så suddiga när man laddar upp dom här😂 Bilden verkade hamna på sidan dessutom