BIM juli 2025
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Så sant så ❤️ Jag blev gravid en gång tidigare som slutade i missfall och då fick jag mensvärk från ÄL + 10 och varje dag fram tills efter BIM. Så det är det jag tolkar som är ett tecken men vi får se. Kroppen är finurlig och jag hoppas det blir ett mars barn för oss båda 🙏
Åhh men hoppas det kan vara något! 😍😍 Kan ju ta ett litet tag innan hormonerna syns på test. Uppdatera sen kommande dagar!
Jag är också på ÄL + 7, hemsk väntan! För mig känns det mörkt, hade mensvärkskänsla i fredags och igår. Idag är det helt borta 😅 Känner bara humörsvängningar, hopplöshet och pyttelite ömma bröst. Vet att det är för tidigt att dra slutsatser nu, men jag kan inte annat än tänka ?varför skulle det helt plötsligt fungera nu? ❤️
Vad intressant, har aldrig tänkt på det där med att det såklart kan vara rörelse ner i äggledaren också! Vi får se, nu är det lugnt där inne, mer vilt med mitt humör 😛
Haha kul du säger det där med att torka upp. Jag läste överallt om att man får ökade flytningar men sist när jag blev gravid var jag så torr i kombination med mensvärken som kom och gick 😅 Kroppen alltså!
Vad roligt att höra! Detta är försök 12 och jag hoppas kroppen vill nu. Är så trött på att varje månad ta Letrozol, gå till gyn som säger att allt ser optimalt ut och sen ingenting? Men denna gång låg vi 12 dagar i sträck och det har vi inte testat innan 😂
Hur mår du Siripiri? Har du hunnit landa i ditt plus? ❤️
Vad intressant, har aldrig tänkt på det där med att det såklart kan vara rörelse ner i äggledaren också! Vi får se, nu är det lugnt där inne, mer vilt med mitt humör 😛
Haha kul du säger det där med att torka upp. Jag läste överallt om att man får ökade flytningar men sist när jag blev gravid var jag så torr i kombination med mensvärken som kom och gick 😅 Kroppen alltså!
Vad roligt att höra! Detta är försök 12 och jag hoppas kroppen vill nu. Är så trött på att varje månad ta Letrozol, gå till gyn som säger att allt ser optimalt ut och sen ingenting? Men denna gång låg vi 12 dagar i sträck och det har vi inte testat innan 😂
Hur mår du Siripiri? Har du hunnit landa i ditt plus? ❤️
Haha ja det var lite ansträngande men och vi får se om det gav effekt eller om det kanske inte var avgörande 😂
Men åh ❤️ Låter som det fortlöper som det ska! ❤️ Fint, tänkt att det bara vänder helt plötsligt. Häftigt 🙏🙏
Hej, vet egentligen inte om det är speciellt lönt att skriva in sig i BIM listan, men tycker det är så trevligt att följa er andra.. Har inte fått min mens än, så troligtvis har appen (fertility friends) reggat fel dag på ägglossning. När jag tänker efter är min kurva precis som en med pcos. Gyn som jag gick till i april verkar inte anträffbar så ikväll har jag skickat in en egen vårdbegäran till gynekologmottagningen. Jag har inte haft mens på snart tre månader. Idag är det CD 76. Den 2 april var jag hos gyn och fick provera, det gav mig en blödning den 21 april men sen dess har jag inte haft något. Innan det så hade jag inte haft mens sen början på februari. Jag tappar motivationen till att försöka skaffa ett trejde och sista barn för min del. Jag blir bara 34 detta år, och enligt gyn var jag inte i klimakteriet men det känns så när mensen är så glest emellan gångerna.
Jag har turen att ha mina två barn, bara det att man så gärna önskar sig ett tredje och sista. Känner mig bara lite frustrerad i kväll.
Hej, vet egentligen inte om det är speciellt lönt att skriva in sig i BIM listan, men tycker det är så trevligt att följa er andra.. Har inte fått min mens än, så troligtvis har appen (fertility friends) reggat fel dag på ägglossning. När jag tänker efter är min kurva precis som en med pcos. Gyn som jag gick till i april verkar inte anträffbar så ikväll har jag skickat in en egen vårdbegäran till gynekologmottagningen. Jag har inte haft mens på snart tre månader. Idag är det CD 76. Den 2 april var jag hos gyn och fick provera, det gav mig en blödning den 21 april men sen dess har jag inte haft något. Innan det så hade jag inte haft mens sen början på februari. Jag tappar motivationen till att försöka skaffa ett trejde och sista barn för min del. Jag blir bara 34 detta år, och enligt gyn var jag inte i klimakteriet men det känns så när mensen är så glest emellan gångerna.
Jag har turen att ha mina två barn, bara det att man så gärna önskar sig ett tredje och sista. Känner mig bara lite frustrerad i kväll.
Bara hänga med, du behöver inte skriva in dig i listan.
Har mensen alltid varit regelbunden innan? Kommer inte ihåg om du skrivit något om det. Eller har det alltid gått lång tid emellan?
Bara hänga med, du behöver inte skriva in dig i listan.
Har mensen alltid varit regelbunden innan? Kommer inte ihåg om du skrivit något om det. Eller har det alltid gått lång tid emellan?
Hej på er.
Har varit kluven om jag ska lägga in mig i ännu en tråd eller inte. Känts tudelat eftersom månaderna går och det är samma visa varje gång, besvikelse över att inte bli gravid samtidigt glad över andras plus och i det också såklart känslor av avundsjuka och tankar - varför blir det aldrig vår tur?
Men. Nu är jag här igen. Hoppet är det sista som lämnar sägs det, kanske är det så? Har tagit min första omgång av Letrozol denna cykel, vi får se om det kan hjälpa eller inte. Hoppas att det är vår tur i sommar 🌈
BIM-Lista
1/7 - Jullan00
1/7 Ebba921
3/7 - majsipajsi
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96
9/7 - Vallmo93
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25