• Sarasi

BIM juli 2025

Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat. 

Hoppas på många härliga semesterplus!

• Svar på tråden BIM juli 2025
  • Anonym (Hoppaspånr1)
    Anonym (Gro) skrev 2025-07-01 09:40:37 följande:
    Men ditt var väl positivt ? 🤗
    Har köpt ett digitalt nu som jag ska ta när jag kommer hem. Visar det positivt vågar jag tro på det. Hoppas hoppas🤞🏻
  • Siripiri
    Anonym (Hoppaspånr1) skrev 2025-07-01 09:10:22 följande:

Är det någon här som kan mycket om tempning? Har läst att tempen sjunker en eller flera dagar innan mensen kommer men min är fortfarande hög och ska ha mens imorgon tror jag. Kan det betyda att jag är gravid eller kan tempen sjunka på mensdagen också? Den är dock inte lika hög som när jag var gravid

Min temp rör sig neråt dagarna innan. Ta ett test imorgon ☺️

• Meddelande borttaget
  • Ebba921
    Siripiri skrev 2025-07-01 12:59:31 följande:

Min temp rör sig neråt dagarna innan. Ta ett test imorgon ☺️

Min temp kan röra sig neråt samma dag som jag får mens. Verkar vara lite olika 😊 Men håller med tidigare, ta ett test imorgon 🤞

• Nanathalie

Jag Kommer få flytta fram min bim rätt mycket, inte ens fått ägglossning än. Cd23 idag? Aldrig haft såhär sen ägglossning. Tror eventuellt att den uteblir. Uppdaterar bimlistan om/när ägglossning skett. Mvh less.

• Nanathalie
    Anonym (Hoppaspånr1) skrev 2025-07-01 09:10:22 följande:

Är det någon här som kan mycket om tempning? Har läst att tempen sjunker en eller flera dagar innan mensen kommer men min är fortfarande hög och ska ha mens imorgon tror jag. Kan det betyda att jag är gravid eller kan tempen sjunka på mensdagen också? Den är dock inte lika hög som när jag var gravid

Min temp kan sjunka inför mens, men ibland är den hög typ 2 dagar in i mensen. Sjukt störigt. Hoppas på graviditet för din skull!
  • Ebba921

Min ÄL kom senare än jag trodde, uppdaterar och hoppas på att snart se plussen strömma in ❤️

BIM på lördag! Någon annan som har i anslutning? 

BIM-Lista
    1/7 - Jullan00 ➖
    3/7 - majsipajsi
    3/7 - Hoppaspånr1
    5/7 - Lily96 ➖

5/7 Ebba921
    9/7 - Vallmo93
    9/7 Juliflicka
    9/7 - Lovve123
    11/7 - Nanathalie
    12/7 - Annpor
    13/7 - Nm25
    14/7 - Amanda 
    14/7 - Elisand
    15/7 - Hejasommaren
    18/7 - Syren93
    18/7 - ElsaCross
    19/7 - Valkyrian
    20/7 - Saras
    20/7 - Siripiri 
    22/7 - Loviisa92
    26/7 - Jullan00
    30/7 - Lily96
  • Anonym (Hoppaspånr1)

Är så förvirrad. Fick ett väldigt svagt positivt i morse och köpte clearblues digitala testa tidigt som jag tog nu (hållt mig sen 9 i morse) men det var negativt. Borde det inte ha blivit positivt om jag fick ett svagt positivt på ett vanligt test? Det jag använde i morse var apoteas egna. Någon som vet om de brukar ge spökstreck?

• Siripiri
    Anonym (Hoppaspånr1) skrev 2025-07-01 17:03:28 följande:

Är så förvirrad. Fick ett väldigt svagt positivt i morse och köpte clearblues digitala testa tidigt som jag tog nu (hållt mig sen 9 i morse) men det var negativt. Borde det inte ha blivit positivt om jag fick ett svagt positivt på ett vanligt test? Det jag använde i morse var apoteas egna. Någon som vet om de brukar ge spökstreck?

Apoteas egna brukar inte falsk positivt, använt dem till 98% sen förra året ☺️ 
  • Anonym (Hoppaspånr1)
    Siripiri skrev 2025-07-01 17:33:03 följande:
    Apoteas egna brukar inte falsk positivt, använt dem till 98% sen förra året ☺️ 
    Antar att det bara är att vänta och se om mensen kommer imorgon eller inte. Blir galen av alla test😅
Svar på tråden BIM juli 2025