BIM juli 2025
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Hej! Mensen kom igår, precis på BIM. Så då va det bara att börja om igen. Har försökt i över 2 år, så imorgon börjar första steget på en fertilitetsutredning. Så nervös, samtidigt som jag hoppas att det då kanske äntligen kan bi våran tur snart.
Jag lägger iallafall in mig I listan, då vi sagt att vi ska ändå ska fortsätta försöka under fertilitetsutredningen.
BIM lista
1/7 - Jullan00
3/7 - majsipajsi
5/7 - Lily96
9/7 - Vallmo93
14/7 Amanda
15/7 - Hejasommaren
BIM lista
1/7 - Jullan00
3/7 - majsipajsi
5/7 - Lily96
9/7 - Vallmo93
14/7 Amanda
15/7 - Hejasommaren
20/7 Saras
Beräknad ägglossning kommer ske när jag är iväg utan sambon, yey! Lite deppig just nu.
Hoppar in här!
BIM lista
1/7 - Jullan00
3/7 - majsipajsi
5/7 - Lily96
9/7 - Vallmo93
14/7 Amanda
15/7 - Hejasommaren
19/7 - Valkyrian
20/7 Saras
Lite besviken och nedstämd. Va i kontakt med kvinnohälsa och bokade in provtagning på mig idag inför en fertilitetsutrednin, vid samtalet framgick det att allt skulle rulla på som vanligt över sommaren, men att det kunde ta någon vecka längre att få läkartiden sen för att diskutera provsvar. Så får vi veta idag att min sambo inte kan lämna spermie test förens tidigast vecka 35 (sista veckan i augusti) då dom har stängt över sommaren? och att läkarna som ska diskutera provsvaren inte heller är på plats under sommaren. Det skulle sedan kunna ta upp till 2 månader att få en tid till läkarna efter att sambon lämnat sitt prov, då det krävs en ganska lång tid, då det även ska göras ett ultraljud osv under det besöket.. känner mig bara så besviken just nu?
Lite besviken och nedstämd. Va i kontakt med kvinnohälsa och bokade in provtagning på mig idag inför en fertilitetsutrednin, vid samtalet framgick det att allt skulle rulla på som vanligt över sommaren, men att det kunde ta någon vecka längre att få läkartiden sen för att diskutera provsvar. Så får vi veta idag att min sambo inte kan lämna spermie test förens tidigast vecka 35 (sista veckan i augusti) då dom har stängt över sommaren? och att läkarna som ska diskutera provsvaren inte heller är på plats under sommaren. Det skulle sedan kunna ta upp till 2 månader att få en tid till läkarna efter att sambon lämnat sitt prov, då det krävs en ganska lång tid, då det även ska göras ett ultraljud osv under det besöket.. känner mig bara så besviken just nu?
Hoppar också in här.
Första cykeln jag provar Letrozol så jag hoppas det går bra :)
Osäker på när mensen kommer denna gång.
1/7 - Jullan00
3/7 - majsipajsi
5/7 - Lily96
9/7 - Vallmo93
13/7 Nm25
14/7 Amanda
15/7 - Hejasommaren
19/7 - Valkyrian
20/7 Saras