• Sarasi

BIM juli 2025

Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat. 

Hoppas på många härliga semesterplus!

• Svar på tråden BIM juli 2025
  • Ebba921
    Siripiri skrev 2025-06-21 18:54:57 följande:
    Ja + det kändes så stressigt och tvingat med pga vi missade ÄL förra cykeln för den kom tidigt 🥲 sen kom den senare denna gången 😂😂

Ja det är verkligen värt för mig att skippa ☺️ sen är alla olika, men eftersom jag haft lite dåliga lutealfaser innan med mycket symptom så vill jag skippa de och må bra istället 😃 

Det hoppas vi ♥️♥️

haha åh, låter som mina senaste cyklar! Det är ju omöjligt att veta då. Förra månad kom den redan dag 10 och denna gång fick jag omslag på stickor först nu, dag 15-16. Så nu har vi tvingats ha sex 12 dagar i sträck 😂 
    Imorgon blir det paus och sen kommer den eviga väntan på om det blev något 😆

• Siripiri
    Ebba921 skrev 2025-06-22 17:32:22 följande:

haha åh, låter som mina senaste cyklar! Det är ju omöjligt att veta då. Förra månad kom den redan dag 10 och denna gång fick jag omslag på stickor först nu, dag 15-16. Så nu har vi tvingats ha sex 12 dagar i sträck 😂 
    Imorgon blir det paus och sen kommer den eviga väntan på om det blev något 😆

Ja alltså min har alltid vart kring 14-15 innan och så kom min också på CD10 eller 11 förra cykeln 😳 

Damn 12 ggr!😮?💨  imponerad 💪🏼♥️ 

Jag råkade faktiskt mot all min tro få ett plus idag, svagt men ändå🙈 Mensen skulle kommit men tempen höjdes imorse och brösten ömmar ännu mer än igår och så tog ett test när jag kom hem från midsommarhelgsfirandet. Blev glad men med min bakgrund så får jag glatt ta en dag i taget ♥️ 
    Inte haft några symptom alls, för brösten ömmar alltid innan mens i olika grad/dagar.
  • Ebba921
    Siripiri skrev 2025-06-22 18:14:04 följande:
    Ja alltså min har alltid vart kring 14-15 innan och så kom min också på CD10 eller 11 förra cykeln 😳 

Jag råkade faktiskt mot all min tro få ett plus idag, svagt men ändå🙈 Mensen skulle kommit men tempen höjdes imorse och brösten ömmar ännu mer än igår och så tog ett test när jag kom hem från midsommarhelgsfirandet. Blev glad men med min bakgrund så får jag glatt ta en dag i taget ♥️ 
    Inte haft några symptom alls, för brösten ömmar alltid innan mens i olika grad/dagar.

Ja det har varit maraton för oss 😜 

Men wow 🥺❤️ Grattis! Ahh, fy... men rätt som det är så kommer allt gå bra och hela vägen och än så länge finns alla chanser för det. Jag håller verkligen tummarna för dig ❤️ En dag i taget och rätt som det är så har de mest riskabla veckorna swishat förbi 🙏

• Siripiri
    Ebba921 skrev 2025-06-22 21:33:29 följande:

Ja det har varit maraton för oss 😜 

Men wow 🥺❤️ Grattis! Ahh, fy... men rätt som det är så kommer allt gå bra och hela vägen och än så länge finns alla chanser för det. Jag håller verkligen tummarna för dig ❤️ En dag i taget och rätt som det är så har de mest riskabla veckorna swishat förbi 🙏

Ja grymma😁 Håller en tumme att ihärdigheten kommer funka för er! 🙏🏼♥️ 

Tack fina du! 🥰 Hoppas de! Nu när jag väl plussat tidigare och starkare än någon av dem andra gångerna känns det mer hoppfullt faktiskt! ♥️
  • Ebba921
    Siripiri skrev 2025-06-23 07:02:02 följande:
    Ja grymma😁 Håller en tumme att ihärdigheten kommer funka för er! 🙏🏼♥️ 

Tack fina du! 🥰 Hoppas de! Nu när jag väl plussat tidigare och starkare än någon av dem andra gångerna känns det mer hoppfullt faktiskt! ♥️

Ser ju toppen ut! Ökade rejält i styrka bara över en dag. Jag tror på att detta är er månad ❤️ Stort lycka till!!

• Nanathalie

Förstår din oro men du, Grattis ❤️ just idag, här och nu, är du gravid ❤️
  • Anonym (Lily96)

Wow stort grattis Siripiri! Det måste verkligen vara en midsommarhelg du sent kommer glömma🤩🥳
  • Siripiri
    Anonym (Lily96) skrev 2025-06-23 09:06:41 följande:
    Wow stort grattis Siripiri! Det måste verkligen vara en midsommarhelg du sent kommer glömma🤩🥳
    Nanathalie skrev 2025-06-23 08:49:25 följande:
    Förstår din oro men du, Grattis ❤️ just idag, här och nu, är du gravid ❤️
    Ebba921 skrev 2025-06-23 08:30:14 följande:

Ser ju toppen ut! Ökade rejält i styrka bara över en dag. Jag tror på att detta är er månad ❤️ Stort lycka till!!

Tack hurni🥰♥️
  • Loviisa92

Hoppar på 

BIM-Lista
    1/7 - Jullan00
    1/7 Ebba921
    3/7 - majsipajsi
    5/7 - Lily96
    9/7 - Vallmo93
    13/7 - Nm25
    14/7 - Amanda 
    14/7 - Elisand
    15/7 - Hejasommaren
    19/7 - Valkyrian
    20/7 Saras
    22/7 Loviisa92

• Anonym (Hoppaspånr1)

Hej! Jag hoppar in här från juni-tråden. Det här blir mitt andra försök efter mitt MA. Min cykel är fortfarande lite konstig och jag är inte säker på om jag får ägglossning den här månaden men jag har alla symptom iallafall så det är väll alltid något. Fick stegring i lördags, tyvärr tog testen slut och alla apotek var stängda så igår testade jag inte. Så vet inte om det blev positivt igår eller inte. Hade ägglossningssmärtor igår men ingen höjd temp idag och har fortfarande ägglossningsflytningar så jag hoppas att den sker idag🤞🏻Har dock inga större förhoppningar den här cykeln❤️

BIM-Lista
    1/7 - Jullan00
    1/7 Ebba921
    3/7 - majsipajsi
    3/7 - Hoppaspånr1
    5/7 - Lily96
    9/7 - Vallmo93
    13/7 - Nm25
    14/7 - Amanda 
    14/7 - Elisand
    15/7 - Hejasommaren
    19/7 - Valkyrian