BIM juli 2025
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Nejhepp, blev inget denna gången heller :?( men man får vara glad ändå, att kroppen har sin egen intelligens och jag hoppas att det tar sig när kroppen är redo.
Och där kom mensen.. vi ses i augusti-tråden🙃
1/7 - Jullan00 ➖
3/7 - majsipajsi ➖
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96 ➖
5/7 Ebba921 
7/7 - Vallmo93 ➖
9/7 Juliflicka ➖
9/7 - Lovve123 ➖
10/7 -hemliganatta ➖
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor ➖
13/7 - Nm25
13/7 - Kottens
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand ➖
15/7 - Hejasommaren ➖
18/7 -Tredje
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross 
19/7 - Valkyrian ➖
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
22/7 - Am2221 ➖
26/7 - Jullan00 ➖
29/7 - majsipajsi
29/7 - Vallmo93
30/7 - Lily96
30/7- Väst
30/7 lillablommanivinden
30/7 Lillrömpa
1/7 - Jullan00 ➖
ÄL +8/9 idag för mig. Igår fick jag ljusrosa spotting på pappret och blev sjukt ledsen - förra cykeln var ju rekordkort och vill inte att det ska bli så igen.
Men spottingen slutade på kvällen och jag har nu molande känsla. Antagligen är det mensvärk och mensen börjar med brak senare idag (tidig igen?) men ja hoppet är väl det sista som lämnar en 💛
Testet i morse var negativt iaf.
Igår kände jag av en stickande/huggande känsla som upplevs som urinvägsinfektion, men idag är den känslan borta. Någon som upplever att ägglossning kan kännas så? Med tanken på den långa cykeln så har jag inte brytt mig om tempning eller äl tester då det känns totalt meningslöst i mitt fall och dyrt.
Jag trodde det var urinvägsinfektion som sagt men idag har jag inte ont. Alltså gud vad jag hoppas att något släppt nu så jag kan få mens om två veckor eller ett plus 🙏 Var med mannen i förrgår och i natt försäkerhetensskull.
Alltså är det inte så att det sista som överger en är hoppet?
Jag testade negativt i lördags och började få ?mens? i söndags. Men. Den har liksom fortfarande inte kommit igång som den brukar. Verkar typ slut redan.
Exakt så va det vid min förra graviditet. Jag fick mens som jag trodde alltså, jag va gravid ändå. Det va först när nästa mens inte kom som jag förstod att jag var gravid. Jag brukar nämligen störtblöda i typ ett dygn och då va det nästan ingenting, lika nu.
Snälla säg att det kanske kan va nåt! Alternativet kanske är att jag inte ens hade ägglossning..
Är inte hemma förrän på fredag och kommer vägra köpa nåt test innan dess 😂 Har ju ett lager hemma
Alltså är det inte så att det sista som överger en är hoppet?
Jag testade negativt i lördags och började få ?mens? i söndags. Men. Den har liksom fortfarande inte kommit igång som den brukar. Verkar typ slut redan.
Exakt så va det vid min förra graviditet. Jag fick mens som jag trodde alltså, jag va gravid ändå. Det va först när nästa mens inte kom som jag förstod att jag var gravid. Jag brukar nämligen störtblöda i typ ett dygn och då va det nästan ingenting, lika nu.
Snälla säg att det kanske kan va nåt! Alternativet kanske är att jag inte ens hade ägglossning..
Är inte hemma förrän på fredag och kommer vägra köpa nåt test innan dess 😂 Har ju ett lager hemma
Ni som plussat, vad hade ni för symptom innan? Ca 1v innan.
Ni som plussat, vad hade ni för symptom innan? Ca 1v innan.
Jag fick en ganska ordentlig mensvärk som kom och gick varje dag. Kändes precis som vid mens.. Mina bröst började även ömma lite mer för varje dag som BIM närmade sig.
Jag tycker tidiga grav.symptom är superlika mina vanliga PMS symptom och tycker jag haft exakt samma känningar tidigare månader när det inte blivit något, så sjukt svårt Det enda som var annorlunda var att min temp gick upp ytterligare en gång efter ÄL och har sedan dess legat på högre nivåer än vanligt efter ÄL 😊
Vad känner du?
Lycka till! 🙏