BIM juli 2025
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Här letar jag ännu efter min ÄL dag! Enligt appen ska den vara om några dagar. Men CB testet för ÄL visat blinkande gubbe nu i flera dagar. Vill så gärna ha en fast. Har försökt sen slutet av april att bli gravid. Och lyckas inte hitta någon ÄL.
Har man ÄL inför varje gång man får mens?
Ja därför jag börjar bli misstänksam. Kan ju såklart va nåt annat också, man vill inte tro för mycket.
jag brukar börja småblöda tidigt, därför har jag fått progesteron. Så svårt att säga. Men ungefär 13 dagar är det nog. Och tror det va igår. Får helt enkelt vänta och ta ett test på fredag. Jag har heller aldrig några symtom, därför har jag inget att gå på..
Nu har mensen kommit 😢 lite glad att den ändå höll sig borta några dagar till så det inte blev sådär extremt kort. Men ja, ändå trött och frustrerad på småblödningar tidigt och att det inte tar sig efter X operationen
Nu har mensen kommit 😢 lite glad att den ändå höll sig borta några dagar till så det inte blev sådär extremt kort. Men ja, ändå trött och frustrerad på småblödningar tidigt och att det inte tar sig efter X operationen
Skönt att lutealfasen blev lite längre iallafall, men jäkligt tråkigt att det inte blir ett plus :((💔
Har du testat att öka dosen q10? ♥️ har för mig att du äter de. Tänker just för att stärka gulkroppen och förlänga/stärka lutealfasen 🥚
exakt 14 dagar sen positivt ägglossningstest, tog ett graviditetstest i morse som såklart visade -. Men mensen lyser med den frånvaro så jag hoppas ägget släppte lite senare & att de faktiskt tog sig. Har inte plussat tidigare än 14dpo vid min 2 andra graviditeter ☺️ Med första hade jag inte nidblödning, men med andra hade jag nidblödning på 12dpo & plussade då på 14dpo. Hur har det sett ut för er andra när ni haft nidblödning, har ni haft det med alla graviditeter?
Skönt att lutealfasen blev lite längre iallafall, men jäkligt tråkigt att det inte blir ett plus :((💔
Har du testat att öka dosen q10? ♥️ har för mig att du äter de. Tänker just för att stärka gulkroppen och förlänga/stärka lutealfasen 🥚
Nej äter inte q10, men får kanske läsa på lite mer om det! Började med levaxin i början av juni, har uppföljning på sköldkörteln med min endokrinolog i augusti så ska försöka höra med honom också om han kan ta fler blodprover (mer än bara sköldkörteln).
Och ska nog försöka läsa mig till om antiinflammatorisk kost till hösten. Kanske gå tillbaka till alkoholfritt (som under våren under mtx). Har absolut blivit mycket av det goda under sommaren 🙈🤗
Har du tagit q10 dagligen? ❤️
Nej äter inte q10, men får kanske läsa på lite mer om det! Började med levaxin i början av juni, har uppföljning på sköldkörteln med min endokrinolog i augusti så ska försöka höra med honom också om han kan ta fler blodprover (mer än bara sköldkörteln).
Och ska nog försöka läsa mig till om antiinflammatorisk kost till hösten. Kanske gå tillbaka till alkoholfritt (som under våren under mtx). Har absolut blivit mycket av det goda under sommaren 🙈🤗
Har du tagit q10 dagligen? ❤️
Ja alltså utöver att Jenny koos har det som råd att äta, både för dig och mannen så säger typ alla infertilitetsvideos på YT att man ska ta de☺️ Innan tog jag bara 1 tablett (100mg) om dagen men efter att ha sett en video i vintras efter X:et där dem sade att man kunde ta upp till 600mg per dag, gick jag upp till 300-400 varje dag (ubikinon). Nu när jag är gravid ska man inte äta de. Men tror verkligen att boostandet under våren med de gjorde att jag äntligen fick ett lite starkare ägg 🥰 egentligen det enda jag ändrade i min tillskottsrutin. Verkar finnas studier på det med om du vill läsa på!
Ah så bra! Sköldkörteln är ju superviktig ♥️
Ja tänk antioxidanter i tillskottsväg med, vitamin c och E, samt omega3. Å ja sluta med alkohol är ingen dum idé heller ♥️
Grattis till er med + ❤️❤️
Här kom mensen i söndags så cd4 idag. Hoppas på bättre lycka nästa cykel istället. Hoppar in i nästa tråd om jag lyckas hitta den 😂
Idag kom mensen, 5:e försöket & det känns så svårt. Den 1:a graviditeten tog sig på 2a försöket & den andra graviditeten tog sig på 3:e försöket, 3:an verkar vara klurig att få till. blev så ledsen när pappret var rött imorse, vi syns i augusti tråden 💔 Men grattis till alla som plussat & lycka till alla som hoppar in i augusti tråden 🥰
1/7 - Jullan00 ➖
3/7 - majsipajsi ➖
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96 ➖
5/7 Ebba921 
7/7 - Vallmo93 ➖
9/7 Juliflicka ➖
9/7 - Lovve123 ➖
10/7 -hemliganatta ➖
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor ➖
13/7 - Nm25
13/7 - Kottens
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand ➖
15/7 - Hejasommaren ➖
18/7 -Tredje
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross 
19/7 - Valkyrian ➖
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
22/7 - Am2221 ➖
26/7 - Jullan00 ➖
29/7 - majsipajsi
29/7 - Vallmo93
30/7 - Lily96
30/7- Väst
30/7 lillablommanivinden
30/7 Lillrömpa ➖
Jag tycker verkligen om att chatgpt håller koll tillsammans med mig och ger mig råd om vad jag ska göra haha.