• Anonym (AndraBarnet)

Bf Mars 2026 🌸

Hej,

Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗

• Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸
  • Siripiri
    Jassan123 skrev 2025-10-13 16:36:52 följande:

Äntligen var dagen för RUL här ! Varit så otroligt orolig och nervös.
    Men allt såg bra ut och vi väntar en flicka🥹🥰

Åh va härligt och mys med en flicka 🥰 vad trodde ni det var? ☺️ 
  • Jassan123
    Siripiri skrev 2025-10-13 21:14:34 följande:
    Åh va härligt och mys med en flicka 🥰 vad trodde ni det var? ☺️ 
    Jag trodde flicka och sambon trodde pojk🤭
  • Hejåhoj
    Jassan123 skrev 2025-10-13 16:36:52 följande:

Äntligen var dagen för RUL här ! Varit så otroligt orolig och nervös.
    Men allt såg bra ut och vi väntar en flicka🥹🥰

Så roligt att höra 🥰🥰 
  • Anonym (Önskan97)
    Siripiri skrev 2025-10-13 08:16:07 följande:
    🥰♥️ 

Jag kör med en vanlig kudde jag kramar och en annan mellan benen, sedan hotellkudden som huvudkudde ☺️ Får se om det blir en gravidkudde. Änsålänge har jag inte större problem med höften. Körde hoj långt igår så hade några ischiasstötar på kvällen, men bättre Idag, men är istället hemma för mina fötter måste få vila. Väntar på att VC ska svara 🙃 

åh va mys med bilder och att du känt av bebis 🥹🥰  Längtar till jag gör de med! 
    Segt med ischiasstötar och jag hoppas du får bukt med dina hälar! Låter väldigt begränsande 😩 Jag har haft som bortdomningar i vänster lår sen drygt en vecka och kan ev bero på foglossning, hoppas att fysioterapeut kan hjälpa mig senare i månaden 🙏

jaa däremot osäker fortfarande haha, bara känt när jag vilat och legat på sidan🥰
  • Siripiri
    Jassan123 skrev 2025-10-13 21:35:40 följande:
    Jag trodde flicka och sambon trodde pojk🤭
    Vi kvinnor har vår intuition 😁♥️ 
  • Siripiri
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-10-14 07:32:31 följande:
    Segt med ischiasstötar och jag hoppas du får bukt med dina hälar! Låter väldigt begränsande 😩 Jag har haft som bortdomningar i vänster lår sen drygt en vecka och kan ev bero på foglossning, hoppas att fysioterapeut kan hjälpa mig senare i månaden 🙏

jaa däremot osäker fortfarande haha, bara känt när jag vilat och legat på sidan🥰

Ja det är bättre idag 🙏🏼♥️ Fick äntligen svar från VC och måste avlasta mina fötter iallafall en vecka 🙃 Känner mig så dum mot min arbetsgivare.. 
    Uschda.. det låter inte bekvämt 🥲 För att träffa en fysio med inriktning kvinnohälsa i min stad behöver jag betala 1000 🙃 Hoppas jag inte kommer behöva de. 

Jag tror jag kände någon imorse när jag låg i sängen 🥹♥️ 

• Anonym (Önskan97)
    Siripiri skrev 2025-10-14 09:44:19 följande:

Ja det är bättre idag 🙏🏼♥️ Fick äntligen svar från VC och måste avlasta mina fötter iallafall en vecka 🙃 Känner mig så dum mot min arbetsgivare.. 
    Uschda.. det låter inte bekvämt 🥲 För att träffa en fysio med inriktning kvinnohälsa i min stad behöver jag betala 1000 🙃 Hoppas jag inte kommer behöva de. 

Jag tror jag kände någon imorse när jag låg i sängen 🥹♥️ 

Vad bra! Skönt att få svar, hade också känt dåligt samvete men det kan ju hända vem som helst oavsett graviditet och såklart ska du vara hemma och läka 😊 hoppas det hjälper att vila ❤️
    nej det är rätt obehagligt och kan ibland få lite ont i nedre delen av ryggen så antar att det är någon nerv som hamnar i kläm! Oj det var dyrt, här är det privat men de arbetar för regionen så ska inte kosta så mycket 👍

åå mys! Vi får vänta några veckor till, då kommer det säkert inte vara otydligt 😄❤️
  • Siripiri
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-10-14 18:50:10 följande:
    Vad bra! Skönt att få svar, hade också känt dåligt samvete men det kan ju hända vem som helst oavsett graviditet och såklart ska du vara hemma och läka 😊 hoppas det hjälper att vila ❤️
    nej det är rätt obehagligt och kan ibland få lite ont i nedre delen av ryggen så antar att det är någon nerv som hamnar i kläm! Oj det var dyrt, här är det privat men de arbetar för regionen så ska inte kosta så mycket 👍

åå mys! Vi får vänta några veckor till, då kommer det säkert inte vara otydligt 😄❤️

Ja det kan Ju de och vi var inte jätte mycket att göra på jobbet, men vi är väldigt få anställda så inte som när man jobbade på lager förr.. Väldigt förstående chef iallafall ändå fast man känner sig dum. Vilan har delvis hjälpt! ♥️ Tror jag stannar hemma hela veckan, så har jag iallafall testat verkligen chilla och rehaba. 

Ja usch det är verkligen inte skönt 🥲 Skönt att det går genom regionen! 

Jaaaaa det får vi göra 🥹♥️ 

• Skuggviol

Usch jag är så himla ynklig just nu. Igår eftermiddag hjälpte jag min treåring ur bilen och någonting hände i min vänstra si-led samt i ländryggen. Det gjorde så fruktansvärt ont att jag sjönk ner på knä i gruset och bara knappt kunde ta mig upp och långsamt gå till dörren för att släppa in barnen. Sedan tog jag mig långsamt till soffan och där blev jag liggande orörlig. 

Tack o lov kom min sambo hem från jobbet efter kanske 30 minuter och kunde ta hand om barnen + fixa middag. Efter att ha rådfrågat min mamma (sjuksköterska) så ringde jag 112 för första gången i mitt liv. Jag blev satt på vänt för att få ambulanstransport, men lågt prioriterad. Efter två timmar ringde dom tillbaka och rådde oss att försöka åka in själva då det hade kommit in flera hjärtstopp och alla ambulanser var upptagna. Min närmaste akutmottagning skulle stänga om 1,5 h så om jag ville dit fick vi försöka komma iväg.
    Som tur är bor all vår familj i samma kommun, så farmor o farfar kom över snabbt och kunde ta hand om barnen under kvällen och natten. 

Det kändes som ett jävla maraton att ta sig ut till bilen, och min sambo fick stötta mig och hålla mig uppe i varje steg, men vi kom iväg. Fick vänta på akuten såklart men fick bra hjälp av jättefin personal. Tyvärr kan man ju inte få så mycket smärtlindring när man är gravid.. jag fick alvedon och en dos intravenöst morfin, men jag mår mest illa på det och blev ändå inte smärtfri.

Fick till slut åka hem, mitt i natten och nu har jag kryckor så att jag kan ta mig runt hjälpligt hemma. Helvete vad ont jag har 😭 

Vi ska på RUL på onsdag så jag hoppas verkligen det här är bättre tills dess 😭

• Siripiri
    Skuggviol skrev 2025-10-16 19:47:05 följande:

Usch jag är så himla ynklig just nu. Igår eftermiddag hjälpte jag min treåring ur bilen och någonting hände i min vänstra si-led samt i ländryggen. Det gjorde så fruktansvärt ont att jag sjönk ner på knä i gruset och bara knappt kunde ta mig upp och långsamt gå till dörren för att släppa in barnen. Sedan tog jag mig långsamt till soffan och där blev jag liggande orörlig. 

Tack o lov kom min sambo hem från jobbet efter kanske 30 minuter och kunde ta hand om barnen + fixa middag. Efter att ha rådfrågat min mamma (sjuksköterska) så ringde jag 112 för första gången i mitt liv. Jag blev satt på vänt för att få ambulanstransport, men lågt prioriterad. Efter två timmar ringde dom tillbaka och rådde oss att försöka åka in själva då det hade kommit in flera hjärtstopp och alla ambulanser var upptagna. Min närmaste akutmottagning skulle stänga om 1,5 h så om jag ville dit fick vi försöka komma iväg.
    Som tur är bor all vår familj i samma kommun, så farmor o farfar kom över snabbt och kunde ta hand om barnen under kvällen och natten. 

Det kändes som ett jävla maraton att ta sig ut till bilen, och min sambo fick stötta mig och hålla mig uppe i varje steg, men vi kom iväg. Fick vänta på akuten såklart men fick bra hjälp av jättefin personal. Tyvärr kan man ju inte få så mycket smärtlindring när man är gravid.. jag fick alvedon och en dos intravenöst morfin, men jag mår mest illa på det och blev ändå inte smärtfri.

Fick till slut åka hem, mitt i natten och nu har jag kryckor så att jag kan ta mig runt hjälpligt hemma. Helvete vad ont jag har 😭 

Vi ska på RUL på onsdag så jag hoppas verkligen det här är bättre tills dess 😭

Näää fy va jobbigt :(( ♥️ 

du måste väl kunna få en tid hos hos fysio?! Eller har du någon naprapat du går till?♥️ Jag var hos min förra veckan, då var magen inte för stor så han tyckte jag gjorde rätt i att komma då. 

Hoppas det hinner bli bättre innan RULet🙏🏼 

Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸