Bf Mars 2026 🌸
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Är det någon som bestämt/börjat på fundera på vem som ska bli faddrar till ert/era barn?
Jag är tyvärr i situationen att jag inte gillar den ena personen som min sambo vill ha, eller snarare vad den skulle kunna ^bidra^ med som fadder. Vill man inte ha någon som är en riktig bra förebild? Eller hur tänker ni?
Tror min sambo känner sig obligerad att välja den personen pga han är gudfar till hans barn.
Man blir så glad när man läser i bf trådarna men samtidigt ledsen för att det inte har tagit sig för en själv än.
Hur hade ni sex runt äl när ni plussade? hoppas det inte är opassande att fråga. Längtar så efter ett plus ❤️
Känner ju så med.. tror mycket det är han som känner pressen 😅 Vilket jag förstår.
Tycker jag med! Vill gärna ha sambos syster och hennes man, får se om jag lyckas övertala honom. Annars hade jag tänkt min bästis, men så fick jag reda på nyligen att hon precis blivit vald till fadder till en annan kompis barn så då kändes det lite jahopp.. Hade hoppats på att hon skulle bli fadder för första gången till vårt barn! för hon fick inte bli fadder någon av hennes systers barn nämligen..
Man blir så glad när man läser i bf trådarna men samtidigt ledsen för att det inte har tagit sig för en själv än.
Hur hade ni sex runt äl när ni plussade? hoppas det inte är opassande att fråga. Längtar så efter ett plus ❤️

Jättegrattis till bebis ❤️
Är CD18 då du fick utslag på äl testet?
Vi har kört varannan dag hela tiden så får testa annat denna cykeln 😊 tack för svar ❤️
Jättegrattis till bebis ❤️
Är CD18 då du fick utslag på äl testet?
Vi har kört varannan dag hela tiden så får testa annat denna cykeln 😊 tack för svar ❤️
Tack ☺️♥️
På CD17 ser du plusset under Xet, får alltid dagen innan ☺️ sen dagen efter kom ÄL-värken och temphöjningen.
Det är bara kämpa på tyvärr! Vet hur mycket det suger att inte få ett plus♥️ Kan tipsa om att ta 3-400mg q10 mellan mens och ÄL för att förbättra äggkvaliten om du inte redan gör de. Din man borde också ta tillskott!
Är idag i 14+5 och så otålig att känna rörelser! Är min andra graviditet och förra gången tror jag jag kände i 16+ någongång... När/ har ni börjat känna något än?
🥰
Är idag i 14+5 och så otålig att känna rörelser! Är min andra graviditet och förra gången tror jag jag kände i 16+ någongång... När/ har ni börjat känna något än?
🥰
🥰