Bf Mars 2026 🌸
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Fått känna första små knuffarna inifrån magen idag, lika häftigt trots att det är andra graviditeten. Kan hålla handen mjukt på magen och känna hur det slår emot, nu känns det verkligen på riktigt. 🥹❤️
Kan också intyga att moderkakan i framvägg inte behöver betyda senare rörelser, med första hade jag i bakvägg och kände samma vecka som med denna (vecka 18). Så för mig stämde det alltså inte, sen får vi se hur resterande grav blir, utvärderingen fortsätter 😂
Näää fy va jobbigt :(( ♥️
du måste väl kunna få en tid hos hos fysio?! Eller har du någon naprapat du går till?♥️ Jag var hos min förra veckan, då var magen inte för stor så han tyckte jag gjorde rätt i att komma då.
Hoppas det hinner bli bättre innan RULet🙏🏼
Skönt att du mår bättre!! Lät hemskt det du skrev som hänt din stackare :( Tänk vilka otroliga krafter och symptom som kan bli av en graviditet!
I veckan hade jag så ont ovansida lår så låg å kved hela kvällen å natten, dagen efter när jag satt å körde så la jag stöd i svanken å tvingade mig att ha båda fötterna på golvet och inte i kors eller annat (är lastbilschaufför), då blev det bättre kommande kväll. Men sen lyfte jag rätt tungt och bar grejer fram och tillbaka å herregud fick så ont i axlarna så låg å grina på natten å va tvungen å ta en Alvedon till slut, har aldrig haft ont i axlar eller armar direkt. Så nu försöker jag va än lite mer varsam mot kroppen men jäklar så svårt det är särskilt med jobbet jag har..
Jag är i 17+5 idag, och väntar på att jag ska känna nån mage!! Rul den 31okt! evighet?.
Fått känna första små knuffarna inifrån magen idag, lika häftigt trots att det är andra graviditeten. Kan hålla handen mjukt på magen och känna hur det slår emot, nu känns det verkligen på riktigt. 🥹❤️
Kan också intyga att moderkakan i framvägg inte behöver betyda senare rörelser, med första hade jag i bakvägg och kände samma vecka som med denna (vecka 18). Så för mig stämde det alltså inte, sen får vi se hur resterande grav blir, utvärderingen fortsätter 😂
Vad härligt att det gått så bra för er och att det börjar kännas rörelser nu ☺️ Nu har vi också haft rul och allt såg jättebra ut, sådan lättnad!
Vad härligt att det gått så bra för er och att det börjar kännas rörelser nu ☺️ Nu har vi också haft rul och allt såg jättebra ut, sådan lättnad!
Idag är jag i v18+0, men är en osäker om jag känner livmodern eller nån kant som det står överallt att man ska känna.. har blivit smalare men samtidigt är arbetsbyxorna som jag använder sen ett par månader tillbaka tajtare, jag får ha de sitta under magen men måste ändå knäppa upp dem till slut för de spänner så, mer än de gjorde förut alltså och de rullar ner sig. Undrar om jag ska ta det som ett tecken att magen växer och hårdnar eller ej? rul om 1,5v så ingen som kan känna på magen heller innan!
nån som känner igen sig?