Bf Mars 2026 🌸
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Jag började oxå känna runt vecka 16 😊 Det började som små bubblor men nu är det riktigt puffar, så mysigt 🥰 Gick in i vecka 20 idag ❤️
Känner inget :( Moderkakan låg ju fram på KUB så ska väl inte förvänta mig något.. men fortfarande 😩 RULet nästa vecka får gärna komma fortare än fort! Vecka 19 imorgon.. ♥️
Jag tror jag kände sparkar för första gången idag (16+1) typ så pick-pick-pick. Det är min andra graviditet och jag har moderkakan i bakvägg, tror det är lättare när man vet vad man ska känna efter.
Känner inget :( Moderkakan låg ju fram på KUB så ska väl inte förvänta mig något.. men fortfarande 😩 RULet nästa vecka får gärna komma fortare än fort! Vecka 19 imorgon.. ♥️
Alla känner rörelser vid olika veckor. Jag hoppas någon här nu inte oroar sig på grund av andra som kanske känt tidigare... Varit tillräckligt med skrämsel historier i denna tråd... Vi måste förstå att vi alla är olika och har olika graviditeter. Och endast läkare kan svara hur det ser ut. Oro är naturligt för oss alla gravida men betyder inte att något är fel bara för man inte känner rörelser i samma veckor.
Jag är i vecka 16 och enligt min läkare är det inte alls konstigt om jag inte känner något nu.
Alla känner rörelser vid olika veckor. Jag hoppas någon här nu inte oroar sig på grund av andra som kanske känt tidigare... Varit tillräckligt med skrämsel historier i denna tråd... Vi måste förstå att vi alla är olika och har olika graviditeter. Och endast läkare kan svara hur det ser ut. Oro är naturligt för oss alla gravida men betyder inte att något är fel bara för man inte känner rörelser i samma veckor.
Jag är i vecka 16 och enligt min läkare är det inte alls konstigt om jag inte känner något nu.
Jag tycker att det du lyfter är viktigt, att alla graviditeter är olika, och jag förstår att det kommer från välmening mot de som kanske jämför sig och blir nojjiga. Men jag håller inte med om att det finns folk som uttrycker sig att det måste vara på ett visst sätt för att anses normalt. Det enda jag ser är personer som berättar vad de upplever och vad som är deras sanning, men det kanske handlar om att vi är olika personer som tolkar text olika.
Det jag anser är onödigt är att hoppa in då och då och ha en negativ ton om gruppen. Sist spann det iväg rejält och blev inte kul alls. Man har ett ansvar i hur man väljer att kommunicera ❤️?????