Anonym (Pingu) skrev 2025-08-25 17:23:01 följande:
Jag har haft kollegor och vänner som också inte kommer någonstans på nätdejtingsidor. Tjejerna har alltid träffat någon. Det finns mycket att se om detta på Youtube där killar som ser bättre ut än medel inte får en enda matchning.
Jag har funderat lite på speeddating faktiskt... vi får se. Jag försöker mest kolla på tjejer som jag misstänker att jag kan passa ihop med. Jag gillar inte att ranka tjejer i 1-10 i snygghet egentligen utan snarare i två kategorier: Min typ och inte min typ. Men nej jag har kanske inte skrivit till tjejer som ligger 1-4.
Det tråkiga är att jag tror att om jag väl fick till en dejt/förhållande så tror jag att jag skulle kunna hålla ihop det bra. Men jag får aldrig chansen. Har så mycket kärlek jag vill ha, men också ge.
Nej jag tycker inte heller om att ranka så. Jag tycker det är avskyvärt, men för detta avseendet kände jag att jag inte visste hur jag skulle uttrycka det annars.
Och tycker nog faktiskt det tjänade ett syfte här. Du säger själv att du tycker att du är skitful och förstår att tjejer inte vill ha dig. Men samtidigt så genom att välja bort 1-4or så väljer du bort 40% av tjejerna som finns där ut.
Du längtar så mycket efter någon att du överväger sexköp, men väljer bort en stor del kvinnor för att du inte tycker de är snygga nog, trots att du själv tycker att du inte alls ser bra ut.
Hur många har du låter du bli att skriva till för att de ser ut som de gör. Då gör du dessutom precis samma sak som du klandrar kvinnor för att göra
OBS, säger inte detta för att vara elak eller så, utan för att jag vill att du själv ska fundera över dina val här. Och för att du ska fundera om du kan göra andra val i framtiden.