• Anonym (Pingu)

Vad tycker ni om att köpa sex?

Jag har kommit till en punkt i livet där jag inser att jag aldrig kommer att få ha sex eller hitta en flickvän. Jag har försökt hela livet man har insett att min asperger och utseende gör att det är omöjligt, jag har blivit för långt upp i åren nu också. 

Vad tycker ni om en man som mig som köper sex? Som verkligen försökt vara en bra människa men inte lyckas få till det? Som mår sjukt dåligt av att aldrig få uppleva närhet? Jag vill också känna hur det känns.

• Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?
  • Anonym (Duger det?)
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-24 22:53:30 följande:
    Ja jag vet att det är många saker jag måste lösa. Men jag tror att självkänsla och självförtroende kommer om man lyckas. Som t.ex den enda tjej jag har haft sex med för 15 år sedan så fick jag självförtroende efter det. Sedan gick det inte igen och då försvann självförtroendet med åren.

Jag höll på med nätdejting från 20-30 års ålder. Alltså i tio år. Varenda svensk dejtingsida har jag testat. Nätdejting har jag verkligen tappat förtroendet för, som de flesta män. 

Det handlar inte bara om jobbet, det har varit så i alla situationer som dom backar direkt. Tjejer vill inte ha med mig på det sättet att göra. Som sagt utseendet är mitt största problem. Jag klandrar inte tjejer att dom nobbar mig, jag är inte attraktiv nog. Hade jag varit tjej hade jag inte heller velat att en kille som mig kom fram och flirtade. Jag försöker med olika längd på tjejer, jag bryr mig personligen inte om längden på tjejer alls. Så länge hon inte är 1.90. Just det där med frisyr är intressant då jag personligen inte hittat något bra att göra med mitt hår, ganska begränsat. Skägget är för tunt men jag behåller alltid lite stubb, för om jag rakar mig helt ser jag typ ut som 16.
    Anonym (!) skrev 2025-08-24 22:40:39 följande:
    Hur menar du att det inte gick som förväntat?
    Jag tredubblade vikten jag kunde lyfta ungefär men det blev ingen synlig skillnad. Därav slutade jag.
    Då har du inte tränat rätt eller länge nog.
  • Anonym (Pingu)
    Anonym (Duger det?) skrev 2025-08-24 22:57:07 följande:
    Min poäng och mina frågor.

Fast nu var det ju inte prat om det, utan om att skaffa muskler. Varför gör du inte det? Om det nu hade varit enkelt som kvinna, menar jag. Då måste det ju vara enkelt att pumpa upp sig. Du måste ju ha mycket tid att lägga på det. 16 weeks of hell kanske vore något?
    Anonym (Duger det?) skrev 2025-08-24 22:58:45 följande:
    Det är mestadels genetiskt om man kan bygga muskler eller inte. Alla kan inte bli biff.
  • Anonym (!)
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-24 22:53:30 följande:
    Ja jag vet att det är många saker jag måste lösa. Men jag tror att självkänsla och självförtroende kommer om man lyckas. Som t.ex den enda tjej jag har haft sex med för 15 år sedan så fick jag självförtroende efter det. Sedan gick det inte igen och då försvann självförtroendet med åren.

Jag höll på med nätdejting från 20-30 års ålder. Alltså i tio år. Varenda svensk dejtingsida har jag testat. Nätdejting har jag verkligen tappat förtroendet för, som de flesta män. 

Det handlar inte bara om jobbet, det har varit så i alla situationer som dom backar direkt. Tjejer vill inte ha med mig på det sättet att göra. Som sagt utseendet är mitt största problem. Jag klandrar inte tjejer att dom nobbar mig, jag är inte attraktiv nog. Hade jag varit tjej hade jag inte heller velat att en kille som mig kom fram och flirtade. Jag försöker med olika längd på tjejer, jag bryr mig personligen inte om längden på tjejer alls. Så länge hon inte är 1.90. Just det där med frisyr är intressant då jag personligen inte hittat något bra att göra med mitt hår, ganska begränsat. Skägget är för tunt men jag behåller alltid lite stubb, för om jag rakar mig helt ser jag typ ut som 16.
    Anonym (!) skrev 2025-08-24 22:40:39 följande:
    Hur menar du att det inte gick som förväntat?
    Jag tredubblade vikten jag kunde lyfta ungefär men det blev ingen synlig skillnad. Därav slutade jag.

First of, så är du i alla fall inte oskuld, så det gör ju att du inte behöver ?ljuga? om du pratar om erfarenhet. Är bara att säga att du inte varit med så många. Som sagt, om det ens behöver komma på tal.

Nja, jag håller inte med, för då hänger du upp din självkänsla kopplat till att få ligga, och då är det inte att du får bra självkänsla. Jag är rätt säker på att ditt dåliga självförtroende är en bidragande orsak till att du inte träffat någon, för dålig självkänsla, precis som bra självkänsla, är något man utstråla.

Och att lägga upp din självkänsla på att lyckas med tjejer gör att du inte kommer må bra i dig själv, så den dagen du väl träffar någon så är risken att du saboterar bara för att du kommer vara för beroende av den personen för att må bra. Du kommer då lägga ett på tok för stort ansvar på tjejen, men faktiskt också på dig själv. 
    Som en simmare som är värdelös om den inte vinner varje gång. Hur tror du den personen kommer må av förluster? Och hur bra kommer personen må på sikt om personens självvärde enbart är kopplat till att ta förstapriset. Kanske inte bästa liknelsen, men det som dök upp nu. 

Om du jobbar på din självkänsla och på att DU ska må bra i ditt liv, oavsett om du har tjej eller inte, så kommer det också vara något du utstrålar. 

Det kan ju vara att du i dagsläget utsöndra desperation i dina försök. Jag vet inte, men bara en tanke. 

Okej, så då har du provat det förut, men när provade du senast? Vilka sidor provade du? Även betalsight?
    Jag förstår också att det kan vara svårt för killar där. Inte minns för att det även finns massa fejkprofiler med bottar som säger precis vad man vill höra, så när sen en riktig kvinna skriver kan det vara svårt att hantera. 

Jag säger inte att du inte försök, jag bara försöker visa att det kan finnas anledningar som du inte vet om, och du har säkert rätt att en del avvisat dig pga det, men det behöver inte vara alla. 

Har du frågan frisören någon gång vad hen tror hade klätt dig?

Okej, men hur länge höll du på? För sånt kan ju också ta tid. Och sen kan det ju också bidra till att man mår bättre, både fysiskt och psykiskt. 

• Anonym (Duger det?)
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-24 23:02:01 följande:
    Det är mestadels genetiskt om man kan bygga muskler eller inte. Alla kan inte bli biff.
    Satsa på 16 weeks, så ska du få se. Men det är väl för jobbigt.
  • Anonym (!)

Glömde en fråga. 
    Nu kommer jag använda mig av termer jag absolut avskyr, men jag vet inte riktigt hur jag annars ska uttrycka det. 
    Är det så att du försöker med tjejer i varierande snygghetsgrad?

• Anonym (Man42)
    Anonym (Blä) skrev 2025-08-23 23:44:13 följande:
    Skulle du känna dig mer lyckad av att få uppleva närhet som du köpt? att behöva betala för något. det finns överviktiga och underviktiga med förhållanden, det finns människor som saknar kroppsdelar som har förhållanden, det finns människor som är skalliga eller mer ludna med förhållanden, det finns förståndshandikappade med förhållanden. Hur lyckas alla andra men inte du? Är du så hopplös? Sluta leta ursäkter. Ta ansvar för ditt liv så kanske du lyckas få sex helt gratis, med en partner som vill ha sex med dig.
    Såg en dokumentär om en snubbe som fötts utan armar och ben, hade bara stumpar. När han var bebis så var hans mamma med i ett reportage. Hon var ledsen för att han aldrig skulle kunna få ett jobb, fru eller barn. 

40 år senare eller vad det var så hade han fru, barn och jobb. Inga armar, inga ben, ingen mamma som trodde på honom. 

"It doesn?t matter if you think you can or cant, you are right"
    Ford
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-24 21:34:48 följande:
    Jag har en väldigt liten kroppsbyggnad framförallt. Tänk dig: ibb.co/Xrvcyj5Q (och ja det kanske är en LITEN överdrift men det är det närmaste jag kunde hitta). Jag är kort dessutom. Längdoperation finns ju men då måste man såga sönder benen och sitta i rullstol över ett år innan skelettet växer ihop igen.

Hade en enkel operation likt bröstoperation för kvinnor varit möjlig för mig hade jag betalat det direkt. Tyvärr är mitt problem inte så enkelt.

Det finns kortväxta kvinnor med, jag är 1.61 och två av mina närmsta tjejkompisar är 1.57 och 1.59. och även tjejer kan ha mindre/större kroppsbyggnad med bredare höfter och axlar etc. 

det du kan göra är att börja styrketräna för att skapa en större kroppsbyggnad. Det tar tid, men det kommer vara värt det. Både för din fysiska hälsa, hjärta och skelett. Men det är också bra för psykisk hälsa med gym. Som bonus kan du lära känna de som också tränar ofta på gym och få sociala kontakter den vägen. Om du tränar naturligt, utan diverse substanser som kan maximera muskeltillväxt så tar det tid. men tänk på att muskler är det enda som inte går att köpa för pengar, det blir något som du alltid kommer känna en oerhörd stolthet över och omgivningen kommer imponeras av (de som vet och förstår vilken dedikation som krävs dvs).

vad är det värsta som kan hända om du skulle börja träna på ett gym varannan dag? 1-1.5 h per gång? Dvs 4-6h i veckan? Och vad är det bästa? Är det inte värt att testa och ge det tid? Dvs. Minst sex månader för att börja se resultat

• molly50
    Anonym (Pingu) skrev 2025-08-24 23:02:01 följande:
    Alla kvinnor vill inte ha biff heller. Lite lagomt räcker. 
  • molly50
    molly50 skrev 2025-08-25 14:22:34 följande:
    Alla kvinnor vill inte ha biff heller. Lite lagomt räcker. 
    Och det ska tilläggas att insidan är viktigast.
  • Anonym (Pashto)
    molly50 skrev 2025-08-25 14:23:03 följande:
    Och det ska tilläggas att insidan är viktigast.

Enligt ts så är det så enkelt för kvinnor att göra en tuttoperation. Ts vill att det ska vara lika enkelt för honom. Därför tog saken om styrketräning upp av någon. 

....berättar naturligtvis mer om ts. Han tror att det enbart är ytan som räknas och att hans inre redan är så bra. Han har ju enligt sig själv "försökt" vara en bra person. Det "fungerade" inte (m a o han lyckades inte komma innanför brallorna på en kvinna)

Nu vill ts i stället utnyttja andra människor med förevändningen att han är det egentliga offret. Man får kalla kårar.

Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?