• Anonym (Pingu)

Vad tycker ni om att köpa sex?

Jag har kommit till en punkt i livet där jag inser att jag aldrig kommer att få ha sex eller hitta en flickvän. Jag har försökt hela livet man har insett att min asperger och utseende gör att det är omöjligt, jag har blivit för långt upp i åren nu också. 

Vad tycker ni om en man som mig som köper sex? Som verkligen försökt vara en bra människa men inte lyckas få till det? Som mår sjukt dåligt av att aldrig få uppleva närhet? Jag vill också känna hur det känns.

• Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?
  • HeiHei
    Anonym (Blä) skrev 2025-08-24 16:44:22 följande:
    har du inte läst dessa argument förr? att kvinnor minsann kan få opereras för förlossningsskador, därmed måste ju kvinnor anse att sex är en mänsklig rättighet för kvinnor. annars skulle de inte opereras. Och då borde det minsann vara mänsklig rättighet för män med. Så män borde få kvinnor serverade och borde få lov att köpa sex. Synd om dom annars. Otroligt synd. det är ju också orättvist att männen ska behöva betala för sånt som kvinnor får gratis? Tomte
    Och vad exakt har "förlossningsskador" att göra med TS tråd?
  • Anonym (Blä)
    HeiHei skrev 2025-08-24 16:51:58 följande:
    Och vad exakt har "förlossningsskador" att göra med TS tråd?
    jag kommenterade en annan persons inlägg, vad har det inlägget med ts och sexköp att göra? eller du gör väl inte skillnad på olika kommentatorer väl? Solig eller är det en liten lukt av? dubbelmoral?
  • HeiHei
    Anonym (Blä) skrev 2025-08-24 16:57:51 följande:
    jag kommenterade en annan persons inlägg, vad har det inlägget med ts och sexköp att göra? eller du gör väl inte skillnad på olika kommentatorer väl? Solig eller är det en liten lukt av? dubbelmoral?
    Jag är inte moderator på FL, så finns inga krav att jag måste prompt läsa varenda jävla kommentar i tråden. Eller..?
  • Anonym (Blä)
    HeiHei skrev 2025-08-24 16:59:57 följande:
    Jag är inte moderator på FL, så finns inga krav att jag måste prompt läsa varenda jävla kommentar i tråden. Eller..?
    aj aj känsligt ämne visst! För att diskutera tråden som du anser är så viktigt, vad tycker DU om sexköpare då? Tomte
  • HeiHei
    Anonym (Blä) skrev 2025-08-24 17:01:17 följande:
    aj aj känsligt ämne visst! För att diskutera tråden som du anser är så viktigt, vad tycker DU om sexköpare då? Tomte
    Har inte jag med att göra.. Vill dom göra det är det upp till dom.. Dom som köper sex skiter ändå fullständigt i vilka åsikter andra har.
  • Anonym (Blä)
    HeiHei skrev 2025-08-24 17:02:51 följande:
    Har inte jag med att göra.. Vill dom göra det är det upp till dom.. Dom som köper sex skiter ändå fullständigt i vilka åsikter andra har.
    Jasså? har du inte? delar du värderingar med sexköpare? eller bryr du dig inte om det inte drabbar dig? Eller skulle du ta avstånd från en sexköpare för att ni inte delar värderingar?
  • HeiHei
    Anonym (Blä) skrev 2025-08-24 17:09:32 följande:
    Jasså? har du inte? delar du värderingar med sexköpare? eller bryr du dig inte om det inte drabbar dig? Eller skulle du ta avstånd från en sexköpare för att ni inte delar värderingar?
    Om det är någon i min kompiskrets som köper sex, kan jag med all säkerhet säga att dom inte skulle medge det öppet.
    Har aldrig pratat med en sexköpare, eller testat själv att köpa sex.
    Så jag vet inte vilka värderingar dom har.
  • Anonym (Blä)
    HeiHei skrev 2025-08-24 17:11:50 följande:
    Om det är någon i min kompiskrets som köper sex, kan jag med all säkerhet säga att dom inte skulle medge det öppet.
    Har aldrig pratat med en sexköpare, eller testat själv att köpa sex.
    Så jag vet inte vilka värderingar dom har.
    varför skulle de inte medge det? För att ni skulle ta avstånd? Vilka värderingar tror du en sexköpare har? Tror du att det är empatiska och medkännande människor? Eller människor som anser sina behov vara liiiite viktigare än alla andras?
  • HeiHei
    Anonym (Blä) skrev 2025-08-24 17:13:49 följande:
    varför skulle de inte medge det? För att ni skulle ta avstånd? Vilka värderingar tror du en sexköpare har? Tror du att det är empatiska och medkännande människor? Eller människor som anser sina behov vara liiiite viktigare än alla andras?
    Så du tycker att jag ska vara tankeläsare nu helt plötsligt?
  • Anonym (Blä)
    HeiHei skrev 2025-08-24 17:15:24 följande:
    Så du tycker att jag ska vara tankeläsare nu helt plötsligt?
    Varför skriver du i en tråd om sexköp om du inte har åsikter, tankar och funderingar kring det? Tomte
Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?