Anonym (Duger det?) skrev 2025-08-26 21:05:57 följande:
Har du frågat din kompis vad hon tänker? Att tjejer lägger benen på ryggen låter ju som att något är galet.
Du behöver inte på vårdcentralen, du kan gå privat. Om du är beredd att lägga pengar på att åka utomlands och köpa "sex" så kan du väl lägga de pengarna på att göra något för din hälsa istället.
Nej det har jag inte gjort faktiskt. Jag vill inte sätta henne i den pressade situationen att jag vill ha ett ärligt svar. Men det är något med mig helt klart. Ibland har jag fått för mig att jag har ful röst, för kort, för smal, för ful eller för introvert. Förmodligen är det allt av detta. Det går att vara kompis med någon som har dessa defekter men inte tillsammans.
molly50 skrev 2025-08-26 21:15:34 följande:
Men då måste du ju ta hjälp med det. Det finns psykologer och terapeuter på andra ställen än på vårdcentralen som är bra. Du kan ju inte bara ge upp efter ett försök. Och har man oturen att träffa en dålig psykolog så har man rätt att få byta till en annan.
Jag är kvinna och kan säga att jag har haft samma problem som dig.
Jag hade svårt att träffa män. Men jag jobbade på det och framförallt på min självkänsla och då började det hända saker.
Ger man bara upp och ägnar sig åt självömkan så lär det inte hända någonting.
Ja det kan säkert finnas hjälp, men jag tror ärligt talat inte att jag kan träffa någon. Kul för dig att det löste sig. Men det finns en anledning till att incelcommunityn är betydligt större bland män än hos kvinnor. För det är svårare för män att hitta någon. Det finns många studier på detta och särskilt idag så är det en mindre andel män som delar på alla tjejer. Många män som har barn med en massa olika kvinnor. Som denna artikel:
www.expressen.se/nyheter/attraktiva-man-ateranvands/Anonym (Fråga dig själv) skrev 2025-08-26 21:35:56 följande:
Jag kan säga att jag levde lite i mörker förr och beskylld min dåliga självkänsla och mina misslyckanden på andra. Jag varit i djupaste deppen men långsamt tog jag mig ur det. Vet du hur? Kom på att jag var väldigt bra på att dansa... Jag kom på det helt plötsligt att jag känner rytm väldigt bra. Så jag började dansa och då blev jag glad och då träffade jag kvinnor och började ta hand om mig själv mer. Jag slutade vara bitter och jag började träna.
Sen helt plötsligt träffade jag min flickvän. Det har gjort att jag blivit mer social och ödmjuk och slutat med destruktiva ovanor som alkohol och att saker var kaos innan.
Men skulle ju inte träffat henne om jag inte tagit tag i mitt liv.
Jag tror du kan lösa detta utan göra något dumt. Jag tror du kan ta dig igenom det här. Tror du måste hitta något som du älskar och känner att du kan utvecklas inom. Sport, konst, matte... Vad som får ditt hjärta att slå.
Kul för dig att du kom på att dansa, jag vet inte riktigt vad som skulle passa mig däremot. Var du och ful och oönskad av tjejer tidigare? Kortare än 90% av männen? Blivit nobbad och hånad av tjejer du flirtat med?