• Anonym (Reagera)

Reagera?

Sambo. Han vill begå självmord. Äter antidepressiv piller, dock intellectual. Ham vill ha barn. Bli fader.

Hur reagera? 

• Svar på tråden Reagera?
  • Anonym (Irani)
    Anonym (Reagera) skrev 2025-10-05 22:44:25 följande:
    Betala f?r att bo i en kall sommarstuga, snålt med varmvatten, en Iranier som hotar med självmord och starkt depressiv aom besöker Psykiatiker 
    Flytta om det inte passar. Eller betala. Så enkelt.
  • Anonym (Reagera)

Betala svart så kan han begärde mer och mer svart från mig. 
    Han förväntar mig att dela säng med honom och fortsätta ha sex dessutom. 

• Anonym (Irani)
    Anonym (Reagera) skrev 2025-10-05 22:49:16 följande:

Betala svart så kan han begärde mer och mer svart från mig. 
    Han förväntar mig att dela säng med honom och fortsätta ha sex dessutom. 

Som sagt, flytta om det inte passar.
  • Krocko
    Anonym (Reagera) skrev 2025-10-05 22:38:21 följande:

Du, han har tjatar på mig att blivit gravid och varje gång jag fått min mens har han sagt att kan jag ej bli gravid ska jag ut ut hans hus! 

Han är oförskämd. 

Och när du själv läser det här som du har skrivit, VARFÖR är du tillsammans med honom? Har du ingen egen lägenhet eller arbete? 
  • molly50
    Anonym (Reagera) skrev 2025-10-05 22:38:21 följande:

Du, han har tjatar på mig att blivit gravid och varje gång jag fått min mens har han sagt att kan jag ej bli gravid ska jag ut ut hans hus! 

Han är oförskämd. 

Varför stannar du ens kvar med honom? Har han fått höra från en läkare att man inte får göra IVF efter 40 här i Sverige? Om inte så behöver han kanske få höra det så han förstår att du inte kan eller vill få fler barn.
    Hade jag varit som du så hade jag kastat ut honom för längesen.
  • Anonym (Irani)
    molly50 skrev 2025-10-06 14:57:41 följande:
    Varför stannar du ens kvar med honom? Har han fått höra från en läkare att man inte får göra IVF efter 40 här i Sverige? Om inte så behöver han kanske få höra det så han förstår att du inte kan eller vill få fler barn.
    Hade jag varit som du så hade jag kastat ut honom för längesen.
    Blir nog svårt att kasta ut honom från hans eget hus. Men tycker absolut att TS ska dra därifrån. Men av någon anledning vill hon inte det.
  • molly50
    Anonym (Irani) skrev 2025-10-06 15:01:15 följande:
    Blir nog svårt att kasta ut honom från hans eget hus. Men tycker absolut att TS ska dra därifrån. Men av någon anledning vill hon inte det.
    Ok. Då har jag nog missuppfattat det.
    Men ja,hon borde absolut dra därifrån. Klarar hon det inte själv så får hon ta hjälp.
  • Anonym (Irani)
    molly50 skrev 2025-10-06 15:16:04 följande:
    Ok. Då har jag nog missuppfattat det.
    Men ja,hon borde absolut dra därifrån. Klarar hon det inte själv så får hon ta hjälp.
    Ja, det tror jag. Det står även i inlägget du citerade:  han har tjatar på mig att blivit gravid och varje gång jag fått min mens har han sagt att kan jag ej bli gravid ska jag ut ut hans hus
  • Anonym (Reagera)

Han har alltså aldrig älskat mig. 

• molly50
    Anonym (Reagera) skrev 2025-10-06 18:34:04 följande:

Han har alltså aldrig älskat mig. 

Nej. Han verkar bara ha dig för att kunna stanna kvar i Sverige.
Svar på tråden Reagera?