Reagera?
Sambo. Han vill begå självmord. Äter antidepressiv piller, dock intellectual. Ham vill ha barn. Bli fader.
Hur reagera?
Sambo. Han vill begå självmord. Äter antidepressiv piller, dock intellectual. Ham vill ha barn. Bli fader.
Hur reagera?
Han har sagt rakt ut att om jag inte blir gravid så måste jag betala för att bo med honom, men om jag blir gravid så betalar han allt. Jag måste säga att det här känns extremt skevt. Det är som om han vill knyta mig till sig genom ett barn i stället för att bygga en jämlik relation. För mig är det en jättestor varningsflagga ? både ekonomiskt och känslomässigt.
Jo, vad hade han kunnat göra om jag hade blivit gravid?
Löjligt att han inte kan betala el och vatten i sitt mini hus.
Han är möbelmonterare och tjänar bra och tar svart betalt dessutom. Tar företagets kunder?.
Varför lägger du ut personliga uppgofter här? Det ska man inte göra.
Varför vill du bo med en man som bara vill vara ihop med dig om du får ett barn?
Leta upp en man som vill vara ihop med dig som person!
Han är möbelmonterare och tjänar bra och tar svart betalt dessutom. Tar företagets kunder?.
trasig ugn, sliten spis hämtad från ngn återvinning, dock fräscht badrum, digt isolerat och kallt badrum på vintern, minimalt anvande av varmvatten. Sköna sängen enda som är bra.
Som nu vet vill Iraniern: Ägaren vill att jag ska betala utgifter men jag får ej vara hans sambo eller stå skriven här.
Han säger att han ej få ett heltidsjobb trots att han söker.
I natt lade han sig bredvid mig i bäddsoffan och kramade mig. Han köpte en bra madrass att ha i bäddsoffan.
Älskar området här på landet och han är den ende utlänningen här och talar inte med ngn.
Bara svenska flaggor.
Han är själv ej skriven på huset. Skumt. Han är skriven på en hyresrätt med sin systerdotter.
Han har ju verkställhinder hos Migrationsverket.
Från att vara kall till att jag sagt att jag kanske betalar utgifter blir han varm och vill dela säng.
Han växlar personligher samtidigt som han säger: Vad skulle du göra om jag ej var här imorgon.
Från att vara kall till att jag sagt att jag kanske betalar utgifter blir han varm och vill dela säng.
Han växlar personligher samtidigt som han säger: Vad skulle du göra om jag ej var här imorgon.
trasig ugn, sliten spis hämtad från ngn återvinning, dock fräscht badrum, digt isolerat och kallt badrum på vintern, minimalt anvande av varmvatten. Sköna sängen enda som är bra.
Som nu vet vill Iraniern: Ägaren vill att jag ska betala utgifter men jag får ej vara hans sambo eller stå skriven här.
Han säger att han ej få ett heltidsjobb trots att han söker.
I natt lade han sig bredvid mig i bäddsoffan och kramade mig. Han köpte en bra madrass att ha i bäddsoffan.
Älskar området här på landet och han är den ende utlänningen här och talar inte med ngn.
Bara svenska flaggor.