Reagera?
Sambo. Han vill begå självmord. Äter antidepressiv piller, dock intellectual. Ham vill ha barn. Bli fader.
Hur reagera?
Sambo. Han vill begå självmord. Äter antidepressiv piller, dock intellectual. Ham vill ha barn. Bli fader.
Hur reagera?
Så, ja, jag tänker att du behöver reagera, eller snarare AGERA för att INTE få barn med denna människa. Och faktiskt helt överväga om denna person är sund ens som livspartner.
Han har sagt rakt ut att om jag inte blir gravid så måste jag betala för att bo med honom, men om jag blir gravid så betalar han allt. Jag måste säga att det här känns extremt skevt. Det är som om han vill knyta mig till sig genom ett barn i stället för att bygga en jämlik relation. För mig är det en jättestor varningsflagga ? både ekonomiskt och känslomässigt.
Bra reflekterande svar. Att göra barn i desperation med en mycket deprimerad iranier är inte bra.
Vem är snål tycker du? Iraniern eller jag som svenskan?
Av ren nyfikenhet, varför tycker du inte att du ska betala för dig? Har aldrig stött på en medelålders person som inte fattat att det kostar att leva.
Av ren nyfikenhet, varför tycker du inte att du ska betala för dig? Har aldrig stött på en medelålders person som inte fattat att det kostar att leva.
När vi träffades sade han att bara jag blir gravid så kan jag bli hemmafru. Men inte tala med grannar eller utan vara tyst.
Jag blev aldrig gravid och om
vi ska fortsätta måste jag betala för mig men inte vara skriven hos honom.
Dessutom begränsat med varmvatten och om jag betalar för hans utgifter som el och vatten och mat kommer han dricka vodka igen.
När vi träffades sade han att bara jag blir gravid så kan jag bli hemmafru. Men inte tala med grannar eller utan vara tyst.
Jag blev aldrig gravid och om
vi ska fortsätta måste jag betala för mig men inte vara skriven hos honom.
Dessutom begränsat med varmvatten och om jag betalar för hans utgifter som el och vatten och mat kommer han dricka vodka igen.