• Anonym (Reagera)

Reagera?

Sambo. Han vill begå självmord. Äter antidepressiv piller, dock intellectual. Ham vill ha barn. Bli fader.

Hur reagera? 

• Svar på tråden Reagera?
  • Smecker

Har du provat omega-3?

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Klara)
    Anonym (Reagera) skrev 2025-09-28 09:54:15 följande:
    Dessutom säger han att jag kan ej vara skriven på hans adress då han har verkställighetshinder hos Migrationsverket och allt känns instabilt.

Han besöker ju en Psykiatiker som meddelar Migrationsverket att han ej är frisk nog att res tillbaka till Iran. 

Ja, då så. Då måste du flytta. Att bo där man inte är skriven är straffbart. Folkbokföringsbrott ger böter eller fängelse i upp till två år. 

• Anonym (iranier)
    Smecker skrev 2025-09-28 10:23:35 följande:

Har du provat omega-3?

äntligen något bra råd!
  • Anonym (D)
    Anonym (iranier) skrev 2025-09-28 11:34:19 följande:
    äntligen något bra råd!
    Omega-3 kan hjälpa mot nedstämdhet. I länder där man äter mycket fisk är förekomsten av depression i befolknimgen lägre. Fettsyrorna som finns i fisk är desamma som de som finns i hjärnan. 

I övrigt kan jag bara ge er ett råd "Get a life!"
  • Anonym (iranier)
    Anonym (D) skrev 2025-09-29 21:01:52 följande:
    Omega-3 kan hjälpa mot nedstämdhet. I länder där man äter mycket fisk är förekomsten av depression i befolknimgen lägre. Fettsyrorna som finns i fisk är desamma som de som finns i hjärnan. 

I övrigt kan jag bara ge er ett råd "Get a life!"

Jaha tack för lektionen i sånt jag redan visste

Vi som tröttnar på spammande ska skärpa oss. Got it. Jag skulle ge det rådet till TSSkål  

• Anonym (D)
    Anonym (Reagera) skrev 2025-09-28 09:15:07 följande:

I natt slog han min arm. Han sa att han varit boxare innan och att han drömde. Han talade farsi i sömnen.

Han vill inte tala svenska trots att han bott i Sverige i 7 år. 

Alltså är detta sant att han gjorde så borde du lämna honom!.Så snabbt det går. Börja leta bostad idag!
  • Anonym (Reagera)
    Anonym (D) skrev 2025-09-30 07:41:40 följande:
    Alltså är detta sant att han gjorde så borde du lämna honom!.Så snabbt det går. Börja leta bostad idag!
    Han säger att han gjorde det i sömnen. 
  • Anonym (D)
    Anonym (Reagera) skrev 2025-09-30 15:20:09 följande:
    Han säger att han gjorde det i sömnen. 
    Oavsett vad han säger om att han sov när han slog dig, ställ dig i bostadskö, som den kommumala bostadskön t.ex. , (om du inte redan står där).

Det finns också vissa privata köer och hyresvärdar. På Hyresgästföreningens hemsida på internet finns det en lista med husvärdar i olika samhällen i Sverige. Kolla upp vilka som finns på din ort och ställ dig i kö hos dem. 

För du skrev att han var arg på dig för att du inte följde med till Migrationsverket tidigare på dagen? Det kanske inte var i drömmen som han slog dig? 

Då kommer nästa knuff eller slag snart. Han är stressad och kan inte behärska sig. Därför behöver du kolla upp var du kan bo istället. Ibland kan man hyra ett rum på Blocket, om du måste komma ifrån hans hus snabbt. 

För börjar han slå så slutar han inte, då måste du vara rädd för hans slag hela tiden. Det kommer att göra dig trasig som människa.
  • Anonym (Reagera)

Han har aldrig presenternat mig för sina vänner här i Järfälla och säger att han inte har några. 

Inte träffat ngn under 10 månader. 

Bara videosamtalat med hans mamma och bror som
    bor i Iran och dem vill att jag ska föda ett barn 

• Anonym (Reagera)

Dessutom: Han säger att intimitet är bara för att göra en kvinna gravid. 

Inte annars. 

Han har konverterat från Islam till kristendomen 

Svar på tråden Reagera?