• Zozoi

BIM december 2025

Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.

Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan. 

Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️

• Svar på tråden BIM december 2025
  • Anonym (Otålig!!)
    Zozoi skrev 2025-12-02 07:46:15 följande:

Jag tog ett test idag och jag är gravid 😭

Efter två års kämpande med att bli gravida med syskon så är jag äntligen gravid. Jag kan inte ens fatta detta. Känns så overkligt. Strecken kom snabbt och jag kände direkt, det är positivt. 

Jag är otroligt ödmjuk för att detta är väldigt tidigt i graviditeten och mycket kan hända. Men nu vill jag försöka njuta av lyckan ❤️

Åhhh stort grattis!! Underbart! 
  • Zozoi

Vill verkligen tacka för alla fina grattis-hälsningar från er alla! Jag är så glad men samtidigt i chock 🥺😭❤️

• Zozoi

Jag tänker att jag ska ta ett digitalt på torsdag eller fredag så att jag får det svart på vitt att det faktiskt står gravid.

Jag tror ju typ fortfarande inte på det, efter all denna långa väntan och inte ett enda plus sedan vi började försöka med syskon så är det otroligt svårt att ta in detta.

Jag fick verkligen min efterlängtade julklapp 🎄✨

• Labella9

Efter två års kämpande med att bli gravida med syskon så är jag äntligen gravid. Jag kan inte ens fatta detta. Känns så overkligt. Strecken kom snabbt och jag kände direkt, det är positivt. 

Jag är otroligt ödmjuk för att detta är väldigt tidigt i graviditeten och mycket kan hända. Men nu vill jag försöka njuta av lyckan ❤️

Wow!! Stort grattis! 
  • Zozoi

1/12 - Ayla ➖
    4/12 - Zozoi Plus
    4/12 - Anonym4042
    5/12 - Filippa
    5/12 - hejasommaren 
    6/12 - Anonym (Elen)
    7/12 - Lavi
    9/12 - Vallmo93
    9/12 - Elly
    12/12 - Tjej90sve
    13/12 - Labella9
    14/12 - Nemi
    14/12 - Elisand
    16/12 - Otålig!
    17/12 - Juliflicka
    17/12 - En som längtar
    17/12 - Längtar innerlig
    17/12 - Kattan93
    20/12 - Mioio
    20/12 - Bebo7890
    22/12 - Babysheep
    26/12 - Hemliganatta
    26/12 - Jullan00
    28/12 - Grönbär
    30/12 - Ayla

• Anonym (Virrpannan)

Väntar på att ägglossningstestet ska slå om till glad gubbe. Kom igeeeeen. Dag 14 idag, känns som att ÄL är nära och jag gissar och hoppas det blir glad gubbe imorrn 😅🙏🏻 Vill inte ha nån lång och seg cykel nu. 

Hur går det för er andra?

• Anonym (Elly)
    Zozoi skrev 2025-12-02 10:11:47 följande:

Jag tänker att jag ska ta ett digitalt på torsdag eller fredag så att jag får det svart på vitt att det faktiskt står gravid.

Jag tror ju typ fortfarande inte på det, efter all denna långa väntan och inte ett enda plus sedan vi började försöka med syskon så är det otroligt svårt att ta in detta.

Jag fick verkligen min efterlängtade julklapp 🎄✨

Grattis! Vad har du haft för symtom? 🥰 Och när kom dom?
  • Anonym (längtar innerligt)

GRATTIS! Underbart❣️
  • Anonym (längtar innerligt)
    Anonym (Virrpannan) skrev 2025-12-02 15:13:46 följande:

Väntar på att ägglossningstestet ska slå om till glad gubbe. Kom igeeeeen. Dag 14 idag, känns som att ÄL är nära och jag gissar och hoppas det blir glad gubbe imorrn 😅🙏🏻 Vill inte ha nån lång och seg cykel nu. 

Hur går det för er andra?

Kom igeeeeen säger jag med! Ingen fast glad i morse och nu är de digitala slut. Stickan är fortfarande svagare än kontroll. Räknar med ägglossning imorgon. ✊🏻 Vill inte heller ha nån lång och seg cykel nu 😂😅🙃
Svar på tråden BIM december 2025