BIM december 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan.
Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️

Jag tog ett test idag och jag är gravid 😭
Efter två års kämpande med att bli gravida med syskon så är jag äntligen gravid. Jag kan inte ens fatta detta. Känns så overkligt. Strecken kom snabbt och jag kände direkt, det är positivt.
Jag är otroligt ödmjuk för att detta är väldigt tidigt i graviditeten och mycket kan hända. Men nu vill jag försöka njuta av lyckan ❤️
Väntan går bra tills det blir stilla på kvällen när barnen sover... gaaah...
Kan man grwja med filter på telefonen för att förstärka ett ridigt +?
Tex, kolla in den här bilden med MASSA filter från i morse. Då blir deg tydligare, men gills de
t? 🙃
Väntar på att ägglossningstestet ska slå om till glad gubbe. Kom igeeeeen. Dag 14 idag, känns som att ÄL är nära och jag gissar och hoppas det blir glad gubbe imorrn 😅🙏🏻 Vill inte ha nån lång och seg cykel nu.
Hur går det för er andra?
Jag har igår på förmiddagen tagit ägglossningssprutan Ovitrelle vilket innebär att ägglossning sker efter ca 36 h så snart. I förra cykeln så var min lutealfas 12 dagar så jag chansar på att de är lika denna cykel och uppdaterar listan till BIM 15 dec istället för 17 dec.
1/12 - Ayla ➖
4/12 - Zozoi
4/12 - Anonym4042
5/12 - hejasommaren
6/12 - Anonym (Elen)
7/12 - Lavi
9/12 - Vallmo93
9/12 - Elly
12/12 - Tjej90sve
13/12 - Labella9
14/12 - Nemi
14/12 - Elisand
15/12 - En som längtar
16/12 - Otålig!
17/12 - Juliflicka
17/12 - Längtar innerlig
17/12 - Kattan93
20/12 - Mioio
20/12 - Bebo7890
22/12 - Babysheep
26/12 - Hemliganatta
26/12 - Jullan00
28/12 - Grönbär
30/12 - Ayla
Efter två års kämpande med att bli gravida med syskon så är jag äntligen gravid. Jag kan inte ens fatta detta. Känns så overkligt. Strecken kom snabbt och jag kände direkt, det är positivt.
Jag är otroligt ödmjuk för att detta är väldigt tidigt i graviditeten och mycket kan hända. Men nu vill jag försöka njuta av lyckan ❤️
Är så otroligt glad för din skull!