BIM december 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan.
Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️
Usch är så jäkla låg nu och tycker allt är skit. Mkt på gång i livet generellt, och så denna karusellen på det? Hatar att mensen kommer att komma på onsdag och hatar att det snart är jul och min gravida svägerska kommer. Hatar, hatar, hatar. Och hatar att jag hatar. Men vet inte hur jag ska hantera det. tänk jag får en total panikångest attack?
Tycker också ert är skit redan nu då jag vet att vi inte heller kommer att lyckas få till nåt mys vid ägglossningen vid nyår pga omöjligt då vi är många på liten yta.
Fan, förlåt för depp men livet är verkligen inte bara kul. Gläds mer er som fått plus men det känns oerhört avlägset här.
Hej! grattis till er som plussat! Och till er som det inte gick lika bra för ska jag hålla tummarna för!
Äl var den 4 december och bim är mellan 18-20 tror jag. Ska försöka vänta med test tills åtminstone tisdag?men under kvällen har jag haft lite rosa-aktigt slem och mikroskopisk spottning, den enda gången som jag någonsin haft någon slags blödning som inte var solklar mens var implantationsblödning med vårat enda barn som nu är 10 månader så hoppet är skyhögt just nu, tempen hade även stigit ordentligt idag.
Usch är så jäkla låg nu och tycker allt är skit. Mkt på gång i livet generellt, och så denna karusellen på det? Hatar att mensen kommer att komma på onsdag och hatar att det snart är jul och min gravida svägerska kommer. Hatar, hatar, hatar. Och hatar att jag hatar. Men vet inte hur jag ska hantera det. tänk jag får en total panikångest attack?
Tycker också ert är skit redan nu då jag vet att vi inte heller kommer att lyckas få till nåt mys vid ägglossningen vid nyår pga omöjligt då vi är många på liten yta.
Fan, förlåt för depp men livet är verkligen inte bara kul. Gläds mer er som fått plus men det känns oerhört avlägset här.
Hej! Jag hoppar in här, har inte läst alla inlägg då det blivit en del. Men tänker att jag delar med mig lite om våra graviditetsplaner.
Jag och min partner, båda 36 år, har försökt nu i fyra månader. Jag har normalt sätt oregelbunden mens, allt mellan 26-36 dagars cykler, senaste tiden har dock cyklerna varit rätt så regelbundna, runt 27-29 dagar. Nu är jag inne på dag 36 av min cykel (tar inte ÄL-test så vet inte när den var), hade negativt gravtest imorse, men känner av mer gravsymtom än om mensen skulle komma. Har exempelvis varit lite illamående till och från, korta perioder, lite yrslig och humörsvängninga. Idag fick jag exempelvis lite ont i nedre delen av magen, i samband med det blodtrycksfall och illamående, kräkningen var nära kan jag lova. Kan detta vara ett gravsymtom eller letar jag bara tecken?
Har ett barn på 7 år snart med annan partner och längtar verkligen ihjäl mig efter ett syskon ❤️
Vet inte riktigt när min BIM-dag är, men vet iaf att mensen känns sen. Håller mina tummar !