BIM december 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan.
Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️
Tempen sjönk i morse, så räknar bort mig denna månad 😔 nu börjar det kännas hopplöst..

Tänkte klicka hem nya ägglossningstest så vi har till kring nyår. Ni som brukar ha CB digitala, har vi advanced eller den enklare? Jag har bara haft advanced men undrar om den enklare funkar lika bra? Den kanske man inte behöver testa lika mycket med. Tänker att jag kan komplettera med stickor också?
hur gör ni andra för att täcka upp bra med tester? Det är ju så dyrt att handla allt man vill ha?
Tempen sjönk i morse, så räknar bort mig denna månad 😔 nu börjar det kännas hopplöst..

Hej,
Inne på tredje försöket, första barnet. 34 år 😬
Är det vanligt med torksträck på ClearBlue testa tidigt? Om ni äns ser, det är väldigt svagt
misstänker att det är det då de avlästes efter tiden, plus att tempen sjunkit idag. Men aldrig fått torksträck förut, så vill bara dubbelkolla med någon med erfarenhet.

Är det vanligt med torksträck på ClearBlue testa tidigt? Om ni äns ser, det är väldigt svagt
misstänker att det är det då de avlästes efter tiden, plus att tempen sjunkit idag. Men aldrig fått torksträck förut, så vill bara dubbelkolla med någon med erfarenhet.

Hej.
Grattis till alla som plussat!
Jag har en fyraåring hemma och har kämpat länge för ett syskon. Fyller 40 nästa år och har fått både missfall och utomkvedshavandeskap tidigare.
Har bim på torsdag 18/12 men tog ett tidigt test nu ikväll. Vad tror ni?