• Zozoi

BIM december 2025

Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.

Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan. 

Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️

• Svar på tråden BIM december 2025
  • Zozoi
    Labella9 skrev 2025-12-12 10:23:18 följande:

Hjälp! Vad tror ni? Det är inte morgonurin. Bim-1 eller 2. Är det för svagt? Jag är livrädd? 

Testade i förrgår då var det ingenting

Tydligt streck! Grattis 😍
  • Anonym (längtar innerligt)
    Labella9 skrev 2025-12-12 15:38:32 följande:

Wow tack! Jag hoppas pluset vill stanna ❤️ 

Kan säga att jag testat både bim-4 och bim-3 med klart negativt test. Först idag det syns pytte 

Stort grattis! ❤️ ÅH vad jag hoppas på samma denna månad. Bim på onsdag. ✊🏻
  • Labella9
    Anonym (längtar innerligt) skrev 2025-12-12 19:37:35 följande:
    Stort grattis! ❤️ ÅH vad jag hoppas på samma denna månad. Bim på onsdag. ✊🏻
    Jag hoppas också för dig!!!❤️
  • Anonym (Någon)

Hoppar in i tråden. Har haft två kemiska graviditeter senaste två månaderna och är säker på att jag ser något nu med. 9 dagar efter ägglossning och korten är tagna inom tiden. Vanligt test från testlagret.

• Labella9
    Anonym (Någon) skrev 2025-12-13 07:31:00 följande:

Hoppar in i tråden. Har haft två kemiska graviditeter senaste två månaderna och är säker på att jag ser något nu med. 9 dagar efter ägglossning och korten är tagna inom tiden. Vanligt test från testlagret.

Jag skymtar kanske nåt, men svårt att säga. Har du kunnat plussa så tidigt innan? Hoppas det blir tydligt om ett par dar ❤️
  • Anonym (Någon)
    Labella9 skrev 2025-12-13 07:58:20 följande:
    Jag skymtar kanske nåt, men svårt att säga. Har du kunnat plussa så tidigt innan? Hoppas det blir tydligt om ett par dar ❤️
    Har tidigare graviditeter (har två barn men detta är åttonde graviditeten... Har ibland kunnat ana ett supersvagt streck på äl+9. Detta tyckte jag var mer likt hur jag brukar testa vid äl+10. 

Familjeliv har ju tyvärr dålig kvalité på sina bilder men nu när det torkat är strecket supertydligt. Har sällan klara streck på äl+9 även efter det torkat och har aldrig haft torkstreck om jag inte är gravid 🤔
  • Elisand

Äl+9 idag och spänningen känns olidligt.. Kan få mens imorgon och det vore ?normalt? för mig, men hoppas förstås på åtminstone längre lutealfas. Skulle vara en dröm att få plus såklart, vågar knappt hoppas men gör det ändå. Vet inte hur jag ska klara av att vänta med att testa. Idag var strategin att gå och kissa direkt jag vaknar utan att tänka för att ha ?förbrukat? första kisset liksom 😂

• Anonym (längtar innerligt)

Äl+9 för mig med. Haft sån dipp i hjärnan igår när jag skulle sova plus i mina drömmar. Har liksom i förväg fått för mig att denna månad är negativ. Det är väl ett försvar för att skydda sig från besvikelse men så tjatigt att vara låg i förväg. 

Jag som tänkt vänta in mens som förmodligen kommer på onsdag är nu riktigt sugen på att köpa ett test för att inte riskera att bli besviken mitt i veckan. Har du fått plus tidigt förr? 

Jag har bara testat när mensen varit sen vid tidigare graviditeter och då med resultat utan tvekan. Testade tidigt förra månaden med digitalt test och det var negativt, men har ingen annan erfarenhet hur tidigt det kan visas. 

Spännande att läsa sen hur du gjort med testning eller inte ☺️

Elisand skrev 2025-12-13 10:22:16 följande:

Äl+9 idag och spänningen känns olidligt.. Kan få mens imorgon och det vore ?normalt? för mig, men hoppas förstås på åtminstone längre lutealfas. Skulle vara en dröm att få plus såklart, vågar knappt hoppas men gör det ändå. Vet inte hur jag ska klara av att vänta med att testa. Idag var strategin att gå och kissa direkt jag vaknar utan att tänka för att ha ?förbrukat? första kisset liksom 😂

• isa94
    Elisand skrev 2025-12-13 10:22:16 följande:

Gjorde exakt samma idag, kissade direkt haha och sen halvt ångrade mig när jag var klar 😂, är på ÄL 11 och har sagt att jag ska vänta ut mensen denna gång som ska komma tisdag (brukar alltid komma på kvällen). 
    Vill testa men sagt att jag ska minst avvakta och se hur tempen beter sig på måndag, då den brukar sjunka någon dag innan mens. får se om jag klarar det, har tre test som ligger i skåpet. 
  • Anonym (Virrpannan)

Oooh spännandeför er som är nära nu 😅 Jag håller tummarna för er 😍 

Hade tänkt ha mkt is i magen denna gång och då jag fick ÄL så sent och typ missat den så känns det som att ett plus för mig är osannolikt. Men när BIM närmar sig kommer jag säkert bli sådär supernyfiken i alla fall 😆 

Svar på tråden BIM december 2025