• Zozoi

BIM december 2025

Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.

Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan. 

Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️

• Svar på tråden BIM december 2025
  • Anonym (Någon)
    Anonym (Anonym1) skrev 2025-12-13 18:21:01 följande:

Jag hoppar in i tråden.  stort grattis till alla som fått plus denna månad. vi hade inte tänka börja försöka än så använder mig av Premom, fick tidigare äl än vad som var väntat och från dag +8 äl har jag haft stickningar, hugg, molande värk som blivit starkare så idag mitt på dagen äl+10 testade jag och såg ett svagt sträck, syns knappt på bild men är lika tjockt och har ljus ljus rosa färg men tänkte att det var ett spökstäck. Två timmar senare nu kunde jag inte hålla mig så tog ett till test och fick samma resultat. Hur hade ni tolkat det?

Positivt!
  • Anonym (Någon)

Jag tog två nya test idag på äl+10. Testlagrets visar klart starkare än RFSU men båda testerna är redan starkare än vad de märkena var vid mina kemiska graviditeter på äl+13-14!

Förhoppningsvis blir detta något...!

• Anonym (längtar innerligt)
    Anonym (Någon) skrev 2025-12-14 07:02:57 följande:

Jag tog två nya test idag på äl+10. Testlagrets visar klart starkare än RFSU men båda testerna är redan starkare än vad de märkena var vid mina kemiska graviditeter på äl+13-14!

Kul att det är starkare! Håller tummarna för dig! ✊🏻

Tänkte klicka hem nya ägglossningstest så vi har till kring nyår. Ni som brukar ha CB digitala, har vi advanced eller den enklare? Jag har bara haft advanced men undrar om den enklare funkar lika bra? Den kanske man inte behöver testa lika mycket med. Tänker att jag kan komplettera med stickor också?

hur gör ni andra för att täcka upp bra med tester? Det är ju så dyrt att handla allt man vill ha? 

Tjej90sve skrev 2025-12-13 21:48:50 följande:

Här har man varken fått mens eller positivt graviditetstest. Känns som kroppen spelar en ett spratt..

Hoppas du kommer till nån klarhet snart ❤️
  • Zozoi

Men kolla! Det nedersta är ju super tydligt, ingen tvekan.

Wow vad roligt, stort stort grattis 😌🥰🎈 
  • Rumpetrollet
    Anonym (längtar innerligt) skrev 2025-12-14 07:43:59 följande:

Tänkte klicka hem nya ägglossningstest så vi har till kring nyår. Ni som brukar ha CB digitala, har vi advanced eller den enklare? Jag har bara haft advanced men undrar om den enklare funkar lika bra? Den kanske man inte behöver testa lika mycket med. Tänker att jag kan komplettera med stickor också?

hur gör ni andra för att täcka upp bra med tester? Det är ju så dyrt att handla allt man vill ha? 

Jag tycker att både det bästa och det billigaste är billiga testremsor+premom-appen. Då kan man köpa storpack av billiga test (har kört baby plan och easy@home, båda har funkat bra) men man får ändå hjälp med digital avläsning. 
    Bifogar exempel hur det ser ut i appen:
    Rumpetrollet skrev 2025-12-14 09:35:21 följande:
    Jag tycker att både det bästa och det billigaste är billiga testremsor+premom-appen. Då kan man köpa storpack av billiga test (har kört baby plan och easy@home, båda har funkat bra) men man får ändå hjälp med digital avläsning. 
    Bifogar exempel hur det ser ut i appen:
    Tack för tips! Häftigt att den funkar så. Måste man ha abonnemang på appen? 
  • Rumpetrollet
    Anonym (längtar innerligt) skrev 2025-12-14 09:39:33 följande:
    Tack för tips! Häftigt att den funkar så. Måste man ha abonnemang på appen? 
    Nej, det här är i gratis-versionen. Men sen kan man betala för fler funktioner, men det tycker inte jag har behövts . 
  • Anonym (Virrpannan)

Grattis 😍🥳
Svar på tråden BIM december 2025