• En som längtar

BIM Januari 2026

Hej!
    Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i Januari 2026! Hittade ing3n påbörjad tråd så jag skapar en. 

Skriv gärna en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 😊

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag.

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM Januari 2026
  • Anonym (Nemi)
    Anonym (Längtar) skrev 2026-01-04 08:08:19 följande:

Vi har ett plus 🥳 Tog ett cb testa tidigt test på morgonen och fick "gravid 1-2 veckor ".

Väldigt glad och stressad samtidigt (för bakgrund så fick jag tidigt mf i december BIM+3) 🤗😬

Åh stort grattis!! Så härligt! 😍❤️❤️
  • Anonym (Längtar innerligt)

Vi har ett plus 🥳 Tog ett cb testa tidigt test på morgonen och fick "gravid 1-2 veckor ".

Väldigt glad och stressad samtidigt (för bakgrund så fick jag tidigt mf i december BIM+3) 🤗😬

Grattis, vad kul!! Hoppas du får njuta lite av ditt plus också och inte bara oroa dig ❤️
  • Bebo7890

Stort Grattis till pluset 🥳
  • Anonym (Längtar)
    Griiffin skrev 2026-01-04 11:00:38 följande:

Åh så roligt!! Stort grattis😍

Förstår känslan men försök att slappna av och njut under tiden🥰 (vet att det är mycket lättare sagt än gjort!) Håller tummarna att allt går som det ska! 

Vad har du haft för symtom?😊

Tack för alla gratulationer! Jag ska försöka hålla mig lugn och njuta lite.

Jag har än så länge haft drag/stickningar vid äggstockarna (men det är livmodern egentligen om jag minns rätt), lite känsligare bröstvårtor och lite lätt växtvärk i svanken och magen. Växtvärk är mest på kvällarna ☺️
  • Anonym (Otålig!!)

Hej!

Oklart vad för chanser vi har denna månad. Enligt min app skulle ägglossning ske den 3de januari, började med test först den 2de januari men var då negativt, och sen har linjen blivit svagare för varje dag. Tänker att antingen skedde det tidigare eller så har det uteblivit/ blivit uppskjutet? Åkte dessvärre på feber efter juldagarna- så tänker att de är kanske har ?förstört? cykeln, men vi har försökt regelbundet ändå. någon Med erfarenhet av feber och hur chanserna påverkas?

• Griiffin
    Anonym (Otålig!!) skrev 2026-01-04 17:36:15 följande:

Hej!

Oklart vad för chanser vi har denna månad. Enligt min app skulle ägglossning ske den 3de januari, började med test först den 2de januari men var då negativt, och sen har linjen blivit svagare för varje dag. Tänker att antingen skedde det tidigare eller så har det uteblivit/ blivit uppskjutet? Åkte dessvärre på feber efter juldagarna- så tänker att de är kanske har ?förstört? cykeln, men vi har försökt regelbundet ändå. någon Med erfarenhet av feber och hur chanserna påverkas?

Hej,

Håller tummarna den bara är uppskjuten i några dagar och att den kommer snart!🥰

Jag har pcos och är extremt känslig för allt som möjligen skulle kunna rubba min cykel. Jag har fått feber precis innan ägglossningen skulle vara och den uteblev den månaden tyvärr!

Behöver ju inte betyda att det är så för dig dock😊♥️

• Griiffin
    Anonym (Längtar) skrev 2026-01-04 13:47:43 följande:
    Tack för alla gratulationer! Jag ska försöka hålla mig lugn och njuta lite.

Jag har än så länge haft drag/stickningar vid äggstockarna (men det är livmodern egentligen om jag minns rätt), lite känsligare bröstvårtor och lite lätt växtvärk i svanken och magen. Växtvärk är mest på kvällarna ☺️
    Ah okej, lindriga symtom än så länge då♥️ Man får njuta innan illamåendet kickar in haha.
    Min senaste graviditet som sluta med ett MA i v13, då hade jag inga symtom alls i början. Vecka 6 kom det som en käftsmäll😂
  • Anonym (Längtar)
    Griiffin skrev 2026-01-04 18:06:02 följande:
    Ah okej, lindriga symtom än så länge då♥️ Man får njuta innan illamåendet kickar in haha.
    Min senaste graviditet som sluta med ett MA i v13, då hade jag inga symtom alls i början. Vecka 6 kom det som en käftsmäll😂
    Haha, ja man får vara glad så länge illamåendet håller sig borta. Spydde i flera buskar med sonen 😂
  • Tjej90sve

Hej!
    Varit med i ett antal trådar här nu! Fick äntligen min mens efter 8 veckor utan sen blödningen efter kemiska missfallet.

Jag är 35 år. Har försökt sen slutet av april månad år 2025 för 3:e barnet. Första för min sambo. Nu håller vi tummarna något händer under denna vår! Min kollega har blivit gravid före jul och berättat tidigt åt mig så man blir en hel del avundsjuk! Hon är 5 år yngre än mig.

vet inget BIM pga min oregelbundna mens.

• isa94

Men wow! Grattis! 🥰
Svar på tråden BIM Januari 2026