• En som längtar

BIM Januari 2026

Hej!
    Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i Januari 2026! Hittade ing3n påbörjad tråd så jag skapar en. 

Skriv gärna en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 😊

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag.

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM Januari 2026
  • Anonym (Längtar)
    Jullan00 skrev 2026-01-02 23:26:41 följande:

Då var man tillbaks för försök nr 8/9... Är trött på ägglossningstest så jag testar att köra utan denna gång😅 I och med att jag inte testar så lägger jag in ett BIM-datum preliminärt:

Välkommen 🤗 Hoppas det tar sig!
  • Babysheep

Jag kommer att fokusera mer på vikt och hälsa denna månad och skippa ÄL-testen och maniskt liggande.
    Det har varit ett tufft slut på 2025 och min kropp är superstressad så jag tänker inte ens försöka aktivt bli gravid denna cykel.

Istället ska jag gå ner ett par kg, satsa mkt på återhämtning och få igång träningen regelbundet för att förhoppningsvis nå ner till lägre stressnivåer.

• Anonym (Längtar innerligt)

CD15 idag, men fortfarande inte riktigt topp på äl-test. Enligt fertilityfriend 0,9 igår men det jag tog imorse ser svagare ut.  Kan ju antingen ha missat att testa om peaken var inatt, men kanske att den kommer senare idag. Fick till mys på morgonen CD14. sen återstår det att se då om äl sker idag eller imorgon. Ingen tempoökning i morse iaf. 

Här är gårdagens äl-test. Negativt, men ganska nära positivt väl? 

• Anonym (Längtar)
    Babysheep skrev 2026-01-03 08:31:12 följande:

Jag kommer att fokusera mer på vikt och hälsa denna månad och skippa ÄL-testen och maniskt liggande.
    Det har varit ett tufft slut på 2025 och min kropp är superstressad så jag tänker inte ens försöka aktivt bli gravid denna cykel.

Istället ska jag gå ner ett par kg, satsa mkt på återhämtning och få igång träningen regelbundet för att förhoppningsvis nå ner till lägre stressnivåer.

Det låter som ett bra val för ditt välmående. Hoppas du mår bättre snart 🤗
  • Anonym (Längtar)
    Anonym (Längtar innerligt) skrev 2026-01-03 11:31:58 följande:

CD15 idag, men fortfarande inte riktigt topp på äl-test. Enligt fertilityfriend 0,9 igår men det jag tog imorse ser svagare ut.  Kan ju antingen ha missat att testa om peaken var inatt, men kanske att den kommer senare idag. Fick till mys på morgonen CD14. sen återstår det att se då om äl sker idag eller imorgon. Ingen tempoökning i morse iaf. 

Väldigt nära positivt ser det ut som. Jag skulle satsa på mys idag också och sen hålla alla tummar och tår ✊️
  • Bebo7890

Tänkte kolla om någon blir klok på de här testerna som jag tagit. Jag fick ju min peak tidigt denna månad och har fortsatt testandet för att se att de går ner igen men blir liksom inte klok?????? 

När jag fick min höjning vid CD10 tog jag ett digitalt test som visade en glad gubbe. 

Någon som kan detta bättre än mig??? Blir dum 

• Griiffin
    Anonym (Längtar innerligt) skrev 2026-01-03 11:31:58 följande:

Jag tycker det ser positivt ut! när jag har haft så mörkt streck så har jag tagit CB digital oxå som visat glad gubbe😊
  • Anonym (Elen)
    Anonym (Längtar) skrev 2026-01-03 07:37:50 följande:
    Jag håller tummarna för dig också! Vad är det för biverkningar?
    Jag har haft sjukdomskänsla och haft ont i kroppen, i musklerna och lederna. Var helt hundra på att jag dragit på mig feber imed jag även blivit förkyld men bara haft lägre temperatur än vad jag normalt har🥴 så läste jag att de kunde vara en biverkning speciellt första 3 dagarna, idag har jag inte samma känsla utan bara förkyld 🤧
  • Babysheep
    Anonym (Längtar) skrev 2026-01-03 11:42:10 följande:
    Det låter som ett bra val för ditt välmående. Hoppas du mår bättre snart 🤗
    Tack!
  • Anonym (Längtar innerligt)
    Griiffin skrev 2026-01-03 13:36:20 följande:
    Jag tycker det ser positivt ut! när jag har haft så mörkt streck så har jag tagit CB digital oxå som visat glad gubbe😊
    Håller med, men avläsaren på appen säger negativt. Alla test är nu svagare efteråt så jag tänker att jag kanske var nära toppen där iaf men missade att testa precis när den var.

tror ändå jag ska försöka få till ett mys ikväll eller imorgon. Det är så jäkla nedslående att mens och så vet man att man inte provat sitt bästa. Stress! Vill vara ute ur denna karusell. 
Svar på tråden BIM Januari 2026