Tilles tråd
God morgon familjen!Har kikat in på bilderna igen och det ser ju för härligt ut! Åh, vad skönt! Hoppas ni njuter så mycket ni kan, det verkar så.
Hoppas ni haft en fin dag i dag med många fina nya upplevelser och att kvällen blir stjärnklar och fin!
Här i Svedala lyser solen varannan timma känns det som, i alla fall här. Värmen är väl inte överväldigande men ibland när vinden tagit en annan väg, solen hittar oss och vi får tid att stanna upp - då kan man känna att det faktiskt är riktigt varmt och skönt.
Tillehjärtat, är du vaken än? Eller sover du på de mjukaste av moln? De andra små skruttisarna, tänk om de leker för fullt - bäst du vaknar och kommer i väg till dem! I går, tänk då tror jag du och den gamla tanten bakade kanelbullar för då regnade det pärlsocker från himlen! Hoppas de blev goda och många för här nere hoppas vi att ni inte bakar det på ett tag... Hagel som vi kallar det, är inget vi blir så förtjusta över men någon gång och om du har haft det bra under tiden - så okej...
Hoppa i väg nu vännen, så tänker jag på dig i dag med! Ja, ja - ska inte tjata om det men du! En kram kan jag väl få skicka? Tack. KRAM! ♥