Inlägg från: Happy me |Visa alla inlägg
  • Happy me

Tilles tråd

Lille Tilleman har du badat klart nu?
    Tänker på dig och hoppas det gick så bra det nu var möjligt.
    Tur mamma o pappa är så goa mot dig!
    Du finns i mina tankar - kram på dig!

• Happy me
    Åh, kära, kära ni... Läser i dagboken och ser ju hur jobbigt det måste vara för er när ni badar honom. Förstår att det är svårt att se den lille sparven han är. Ni är så fina föräldrar och mitt hjärta svämmar över så tårarna kommer när jag inser att ni har det så tufft och ändå låter vardagen för Liam få vara som den är! Ni är fantastiska!!!!! Skickar stora, fyllda styrkekramar till två er båda två!!!!
  • Happy me

Tänker på er mitt i vår matlagning, när vi lägger barnen och när jag sätter i gång tvättmaskinen. Nästan lite konstigt faktiskt. Det låter ju nästan inte friskt att man fått detta att fundera så mycket på mitt i vardagen, trots att vi inte känner varandra. Har börjat fundera ibland på vad jag har för liv som så fullständigt kan slukas av detta. Men så är du inne och skriver Therese och då förstår jag. Det är du som gör detta så nära! Jag känner mig nära er trots avstånd och att vi aldrig mötts. Och för det vill jag ge er av min tid, den är inte riktigt lika dyrbar just nu som er och självklart vill jag om möjligt som alla andra, få visa hur Tille berör och stötta er på det lilla, lilla vis jag kan. Så då känns inget konstigt längre... KRAM!

Jag hoppas kalaset blir bra för Liam!
  • Happy me

Har tänt ett ljus för Tille... tänker, som alltid, på dig du lilla krake! Dags att ge sig av? Du har utfört storverk vännen så du kan andas ut nu. Somna i ro och sov så gott lilla hjärtat.

(LillemanTösa: ♥♥♥)
  • Happy me
    Pyff, gå till början av denna tråd så kan du läsa om det. Vi får inte diskutera ärendet i tråden.
  • Happy me
    Therese, förlåt att det här blir lite OT:
    Har förstått att det är många som hittat hit via tidningarna vilket ju är ätteroligt. Får jag föreslå att ni använder er av betaversionen så ser ni våra presentationer finare och vi kan lättare nå varandra i gästböcker osv. Bara en liten uppmaning för att underlätta för oss "gamla" att kunna hjälpa er som är nya bättre. beta.familjeliv.se/Forum-3-22/m8479503.html Vill du ha mera hjälp så fråga gärna, mig eller någon annan.

(Förlåt Therese men det har kommit en del frågor om hur man gör osv, i min gästbok - vilket är helt ok - men det underlättar som sagt om de flesta använder beta.)
  • Happy me
    Nu har morgonsolens strålar väckts,
    himlens vita lampa släckts.
    Dagens timmar äro få,
    när jag redan undrar så,
    finns han kvar vår lille Tille,
    denna enastående lille kille!?

Låt dig stanna säger mitt hjärta,
    men så inser jag ju din smärta,
    och hoppas att du funnit ro nu
    ~ ingen är värd det mer än du!

Med er i tanken hela dagen....
  • Happy me
    Ser att du finns kvar med oss lille Tille, du kämpar som ingen annan du! Tänker på dig och hoppas du inte har ont utan mår så bra du nu kan. Kram lillhjärtat!

Panda
    Det som är svårt kan ibland också vara svårt att uttrycka, alla har vi olika möjligheter att finna uttryck och formulera oss. Jag tror att alla som skriver här har en gemensam vilja, att finnas för och stötta Tilles familj. När någon skriver att de vill att Tille ska somna in så är det i bästa välmening ett försök att stödja Therese och Nicklas i deras egen önskan samtidigt som vi ju alla vet att Tille skulle slippa sina plågor då. Därför undrar jag ~ är det som moderator eller som mamma du anser att vi inte bör skriva som du skrev? Det är svårt att väga varje ord på guldvåg vilket jag är förvånad och imponerad av att så många klarar av på ett så ytterst fint sätt i denna tråd. Jag är bara rädd att vi tystar många om vi går på om hur vi skriver. Samtidigt vill förstår inte jag heller att Therese och Nicklas ska känna sig illa till mods över några inlägg.
Svar på tråden Tilles tråd