Nu så... Tvätten är vikt, min yngsta tös sover, jag har läst i din dagbok Therese och nu är jag redo att skriva en rad. Vi har varit en snabb sväng ner till Östergötland på ett jättefint dop men åkte tillbaka i går kväll för att kunna åka till stranden i dag.
Trafikkaoset i Stockholm råkade vi också ut för på hemvägen! Vi åkte ju sent så det var ju ganska lite trafik, kan tänka mig hur det är på dagtid! Vad kul att ni träffade Visslan!! Roligt med en dag på Grönan tillsammans!
Så, det bär av till Karlstad och LillemanTösa! Två goa tjejer på samma resa, inte illa! Vattenland, skulle nog uppskattas av våra barn också - otroligt vilken hetta!
Ha en bra dag hela familjen och hälsa LillemanTösa så gott! Kram!!
Oj, oj Tillehjärtat! Du är bra go' du som låter solen skina så barn'a kan få sol på näsan och gräva i sanden på stranden... Härligt vännen! Hoppas du njuter av den också, även om det fina är att ovan molnen skiner alltid solen eller så är det stjärnklart. Så fint det måste vara. Vi är glada att du delar med dig så av solen.
Tänker fortfarande på dig många dagar och kvällar. Tårarna kommer ju inte så ofta längre, förutom när jag läser lite i den fina boken din kära mamms har skrivit förstås.
Du finns i mitt hjärta också Tillehjärtat. Ha en riktigt fin dag nu!
Snus på kinden och stor kram!