Inlägg från: Happy me |Visa alla inlägg
  • Happy me

Tilles tråd

Hej familjen! Ser i dagboken att middagen tycks ha blivit god. Härligt!

Vi har vaknat till ännu en dag med solsken! Tille måste tänka lite extra på oss här nere tycks det, vi har ju fått rena sommarvädret på en gång. Som min stora tös frågade i går - "Kan det bli sommar utan att det har varit vår??!". Skönt vore det i alla fall!

I dag hoppas jag ni får en riktigt bra dag - visst var det skämma-bort-Liam dag i dag eller när var det?

Om jag inte hinner in mer i dag så önskar jag er en jättefin och härlig resa med MYCKET god mat och jättefina upplevelser!

Kram på er båda två!!

Tillehjärtat! Skynda vakna! Det är morgon nu och solen skiner, molnen lättat och glider oss förbi! Skynda vakna och busa runt!

• Happy me
    Hej lilla kära Tillehjärtat!
    Tänk, har du hoppat på molnen i dag? Har du sett din mamma o pappa åka flygplan uppe bland molnen och nästan hälsat på hos dig? Vilken lycka!! Visst hoppas vi att de får en fin flygresa och att de känner hur bra livet kan vara också ibland? Hur har du haft det annars i dag då lille vännen? Är de snälla med dig de andra små änglarna? Tänker på dig! Många snusningar till dig lilla Tillehjärtat!
  • Happy me
    Åh, vad skönt att ni har kommit fram! Tänk vad snabbt det går ändå att åka till andra sidan jorden nästan... Hoppas ni blir jättenöjda med hotell m.m. Ni är så värda det här!
    Lilla fjäril,
    låt vingarna slå!
    Lilla fjäril,
    dansa i solsken!
    Jag ser dig,
    med vingar så blå
    och känner
    det lyfter en sten
    tung av sorg
    bort från mitt hjärta.
    Din lilla lycka
    att bara få finnas,
    vem vill då minnas
    allt det svåra och tunga,
    nej, dansa och låt hjärtat sjunga!

♥♥♥

Tänker på dig Tillehjärtat!
  • Happy me

Åh, har tårar i ögonen efter att ha läst om ert första dygn! Härligt! Självklart är Tille med er, det är han nog alltid!! Den lilla goa fjärilsungen! Och en fin hennatatuering också... Hoppas resten av er resa blir precis lika fin!! Kram på er!

• Happy me
    God natt kära lilla Tillehjärtat! Sov gott på din stjärnhimmel!
  • Happy me
    Kära Therese!
    Kan det inte vara just det som är så bra att ni har åkt till andra sidan jordklotet också? Att få tid till att tänka, prata och bara vara med varandra. Oavsett hur mycket sorg du har bearbetat innan så är sorg inte något mätbart. Det tar inte slut utan snarar att det har olika slags styrka som avtar ibland men slår till med full kraft ibland. Det är ju inte en fråga om att glömma och gå vidare utan att lära sig hantera vardagen och den nya formen ditt liv nu har tagit.

Jag hoppas middagen blir god och att den är en JÄTTESTOR en! Kram till er båda!
  • Happy me

Käraste lilla Tillehjärtat! I dag har du funnits med mig i tankarna många gånger. Undrar så hur du har det? Tänker och funderar och visst är det synd att du inte kan skicka ett litet vykort eller så. Nu är det kväll här och jag hoppas du har haft en finfin dag!
    Sov gott min lilla vän!

• Happy me

Hej på er Therese och Nicklas! Har precis läst i kapp två skrivningar i din blogg Therese. Ni verkar ha det alldeles underbart!! Jag blir så varm om hjärtat när jag läser det. Verkligen. Skönt för er att märka att Liam har det jättebra med din mamma Therese! Säkert bra för dem att få så mycket tid tillsammans!

Åh, det låter så roligt att den andra boken kommer snart!!! Jag ser verkligen fram emot det! Självklart får ni stöttning den 24:e men som sagt är inte jag hemma då men jag kan inte tänka mig annat än att alla underbara människor här inne finns för er då med! För mig finns ni med i tankarna förstås!

Ha det nu så gott! KRAM till er båda!

Lilla Tillehjärtat! Jag vet, jag har inte skrivit på några dagar. Du har funnits i mina tankar men du förstår jag har börjat jobba igen ju några dagar i veckan! Därför måste jag låta kvällstiden gå till min familj först och främst - håller du inte med mig? Jag tänker som sagt på dig ändå och har dig i mitt hjärta!
    Hur har du haft det då Tillehjärtat? Har du lekt och busat något? Tänk vad fint väder vi har haft den sista tiden! Solen som skiner och värmen som kommer då och då... Just nu regnar det så det är klart, blommorna får sitt också. Sov gott nu lilla Tille! Skickar dig en varm kram så här inför natten! ♥

• Happy me
    Hej på er Therese och Nicklas!

Självklart blir programmet jättebra! Allt blir så fint som ni gör så var inte oroliga!!! Annars reser vi oss upp här på FL igen vet du!

Mysigt att hotellet var så bra!!! Flörta på ni med taxichaufförerna! Ja, man får ta till de medel man har eller hur?!

Ja, då är det bara att vänta lite på bilder då! Ska bli kul att se, tror jag! Om jag inte blir alldeles för avis, jag vet att man inte ska det men vaddå - bara lite kan jag väl få bli det? Jag vill samtidigt att ni ska ha det allra allra bästa så...

Kram på er!!
  • Happy me

Härliga, underbara fina bilder! Har ni bara hälften så bra som det ser ut är det ju fantaaastiskt! Jag säger som andra, inte alls avis jag inte... *sitter i datorhörnan här hemma med altandörren öppen och 12 grader ute... brrr!*

Ser ut som ni hamnat på ett underbart hotell också vilket alltid är ett plus, gör det hela ännu mera avslappnat. Ni är värda det här så som inga andra! Kram!

Svar på tråden Tilles tråd