• Desse

Tilles tråd

Hej på er !!!!
    Hoppas ni får en trevlig helg i Boden!!!! Det måste kännas skönt att prata med någon som förstår, och Kerstin och Gunnar måste känna ett stort stöd i er som redan gått igenom allt från början till slut !! Tråkigt att Kristoffer mår så dåligt, inte kul att höra!! MEn tror du att det är en vanlig förkylning eller är det sjukdomsförloppet ?? Tycker du att han är mycket sämre nu än när ni träffade honom sist ?? Ibland kan någon utomstående se förändringarna på ett helt annat sättt ju. Den lille rackaren har ju hunnit bli 9 månader redan !!!

Ta hand om varandra och hoppas att Gunnar hänger på i spåret !!!
    Många kramar Desse

• Desse

Hej !!!!
    Skulle bara säga det, hälsa Liam att han är helt galen !!!! Som ger sig ut i det iskalla vattnet. Det värsta av allt är att jag var lika knäpp i hans ålder, det var aldrig för kallt för ett bad från och med april.
    Hoppas ni får en trevlig dag till i Boden.
    Många kramar Desse
    Krama om resten av gänget förresten!!

• Desse

Hej på er !!!
    Det lät riktigt härligt det där med äventyrsbadet !!! Hoppas ni orkar köra hem i värmen, men för guds skull ta det lungt !!! Hörde av Kerstin att hon misstänkte att du körde som en banddit!! Men inte på hemvägen va ??
    Många kramar Desse

• Desse

Hej På er !!!
    Skulle bara tala om att boken kom idag och jag tog ett täcke och lade mig i skuggan och sträckläste den medan min lill kille badade i poolen. Den var jätte fin!!! Verkligen så starkt av er att publicera boken om Tille. Jag är alldesles tom efter att läst den, även om jag kände igen mycket av dina dagboksanteckningar härifrån.
    Jag tänker på er och hoppas ni kör lungt hem !!!
    Många kramar Desse

• Desse

Hej och godmorgon på er !!!
    Hoppas natten var skön, här har det varit riktigt svalt i natt så man har ju sovit som en stock. Det var nästan lite skönt med en mellandag. Klippte gräsmattan igår och den blev alldeles brun, så lite regn skulle ju fakrtiskt behövas trots allt. Du skrev igår att du fått en lista över alla personer som skänkt pengar till Tille - fonden. Stod det hur mycket pengar de fått in sammanlagt nu ?? Hoppas verkligen det är många som beställt den fina boken om Tille så det ramlar in massor av pengar ett bra tag framöver. Vet du hur många som beställt boken ?? För er som inte gjort det kan jag bara säga, gör det!!! Den är jätte fin!!
    Ha det bra många varma kramar från Desse !!!

• Desse

Skickar lite soliga varma kramar till er och hoppas att ni får en trevlig sommardag, själv har jag hyrt mattvätten så det får bli att skura mattor i värmen. Men de kommer ju att torka snabbt allafall!!

Många kramar Desse

• Desse

Hej på er kära vänner !!!
    Jag tänkte bara önska er en härlig dag!!!! Läste lite i Kristoffers blogg eller rättare sagt i Kerstins. Hon undrade just vad du Therese gjort med hennes man, det verkar som han blev fast i poker han med !! Tänk vilket inflytande du har !! Man får nästan känslan av när man läser om Kristoffer att han håller på att bli rätt så mycket sämre än vad han har varit. Hur kommer du reagaera när Kristoffer avlider?? I tanke på att du känner familjen väl så måste det ju bli mer känsloladdat än när Berat gick bort. Tror du att du kommer bli väldigt nere då och att det kommer att riva upp ändå mer minnen och sår ?? Jag tror och vet att jag skulle känna så, man förstår vad någon annan går igneom och då gör det mycket ondare i sitt eget hjärta.
    Hoppas ni får en härlig sommardag !!!!!!!
    Många låååånga varma kraaaamar från Desse

• Desse

Gokväll !!!
    Det låter som ni har det riktigt skönt där uppe i Sundsvall med. Kul att Dea kommit och jag kan tänka mig att lill - Elsa blir bortskämd och sysselsatt ordentligt nu.
    Jag hoppas att det fina vädret får vara kvar lite, fast å andra sidan ser det ut som om vår gräsmatta vill ha en rejäl skvätt regn på sig. Den ser lite brun ut.
    Sitt och njut av den sköna sommarkvällen !!! ( men akta er för mygg och knott, de kliar så förbaskat lite över allt känner jag )
    nattiskramar från Desse

• Desse

Godmorgon familjen !!!!
    Hoppas ni får en härlig sommardag i dag också. Min man håller på att stapla ved och svetten på honom rinner. Men det är ju skönt om vi slipper frysa i vinter !!!

Många kramar Desse

• Desse

Hej på er !!!
    Therese min vän idag ska du veta att jag tänkt lite extra mycket på dig, så där på din första dag på jobbet på lääänge. Hoppas det har känts bra att komma tillbaka lite smått till verkligheten. Men jag förstår om det värker lite i hjärtat ibland när saknaden av Tilleman blir lite extra tung, men så måste det få vara ibland. Hjärtat kan få göra riktigt ont vissa dagar för att man ska känna ljuset och värmen mer andra dagar.
    Men jag önskar dig allt gott i framtiden och hoppas verkligen att det kändes rätt att börja jobba lite smått. Om inte, var inte rädd och skäms för att backa tillbaka ett steg ett tag till, i så fall har du ju testat och konstaterat att själen och kroppen inte är redo ännu.
    Jag tänker på er och skickar massor av varma, lååånga goa kramar från Desse

• Desse

Hej på er !!!!
    Kollar in för att skicka en idag lite regnig kram till er. Det var fina kort du lagt in i galleriet. Jag tyckte att ni såg riktigt välmående ut hela familjen. Jag undrar ja, Therese om inte all träning börjar ge lite resultat??? Tyckte nämligen att det såg ut så på kortet. Så flitig som du är så är man ju inte förvånad.
    Ha det bra många kramar Desse
    Förresten hoppas du är nöjd med din första atbetsdag!!!!

• Desse

Hej på er mina vänner !!!
    Tittar in lite snabbt här och önskar er en riktigt härlig midsommar!!!! Det verkar som ni har varje minut fullspäckad. Vi har huset fullt av folk och sen åker vi bort på söndag så jag kommer inte att titta in på ett tag men jag tänker på er !!
    Kram Desse

Svar på tråden Tilles tråd