• Desse

Tilles tråd

Hej HELA familjen !!!
    Håller med dig Therese man blir både förtvivlad och rasande när man ser föräldrar som har ihjäl sina barn. Samtidigt som man kan känna en rädsla, tänk om det skulle drabba någon i ens närhet på ett eller annat sätt!! Konstigt att man inte har en spärr som säger att nu räcker det, vad har jag gjort ?? Hur som helst så hoppas jag att ni får en trevlig dag och att ni kommer hem med en kisse misse. Själv hade jag perserkatter en gång i tiden. Helt underbara varelser!!! Men nu får det räcka med vår lilla hund och kanin.
    Ha det jätte bra !!!!!!!!!!!!
    Många varma kramar Desse

• Desse

Hej på er !!!
    Hoppas ni fick sova gott i natt!!! Små kattungar kan ju ha lite svårt att veta att de ska sova på nätterna, sen kan det ju gå ganska hårdhänt till när katterna ska vänja sig vid varandra. Läste ett tidigare inlägg i tråden om att ni inte skulle sakna Tille, det var det dummaste jag hört!!!!!!!!! Alla människor bearbetar saker på olika sätt och när livet känns lite extra tungt så har ni ju varandra att prata med om saknaden. Saknad och sorg handlar väl inte om vad man gör heller!!!
    Ta hand om er och lykca till med Lill - Elsa
    Många kramar Desse

• Desse

Hej hopp !!!!
    Du ska se att snart är katterna världens bästa vänner men det brukar ju ta några dagar innan de gjort upp ragnordningen. Fina kort förresten. Jag vill verkligen inte att ni är lesdsna över påståendet om att ni inte skulle sörja Tille. Förresten jag vet att jag skrev för flera månader sedan att jag tyckte det var självklart att du och Nicklas ska lämna över pengarna själva till forskningen. Det är ju ni som har gjort hela jobbet själva med att visa upp sjukdomens ansikte utåt. Det i sin tur har ju gjort att ni fått hjälp av många fantastiska människor runt om i landet att på olika sätt dra in pengar till Tille fonden. Man blir helt tårögd av allt engemang som trots allt har visat sig runt Tille och hans familj. Måste bara fråga om de där pinssen som alla verkar beställa. Går de pengarna också till fonden ?? Hur mycket blir det kvar / pins som går dit i så fall ?? Jag har allafall beställt boken Tilles resa så jag har allt bidragit lite jag med till den framtida forskningen. Har ni någon aning om hur många som förbeställt den boken ?? Oj Oj det blev ett lågnt inlägg det här!!!! Ta hand om er många kramar från Desse

• Desse

Till mamelutten :
    Boken tille - lille kan du gå in på www.bigbok.se och beställa under rubriken kommande böcker.
    Jag har beställt den och väntar med spänning på att få se resultatet, så kör på du med en del av pengarna går ju till Tille fonden.

Lycka till !!!!!!!
    Kramar Desse

• Desse

Hej på er underbara människor !!!!
    Skickar en hel famn med underbara varma kramar till er från ett mulet dalarna. Hoppas att ni får en härlig dag!!
    många varma kramar Desse

• Desse

Vissa dagar går ju allt så himla tungt och motigt, det bara är så!! Vräker regnet ner så gör ju inte det saken bättre. Tycker nog det låter som en bra ide med myskväll. Jag tror och jag hoppas att morgondagen blir bättre. Hur känns det nu så här i efterhand när alla intervjuer och tv program om Tilles liv är överstökat?? Känns det bara skönt att det är gjort, eller skulle ni vilja ha förmedlat detta på något annat sätt ? Eller är det rent av så att ni kommer sakna alla sysslor med media, pins och böcker ?? Jag tycker allafall ni har gjort ett enastående bra arbete och ni tillsammmans med Tille har verkligen givit sjukdomen ett ansiktet. Ingen har väl missat Tilles fantastiska ögon!!
    Hoppas ni trots allt kan få en mysig och kväll och att ni orkar se ljust på morgondagen!!! Tråkigt att inte bygglovet gick igenom, man blir ju så besviken när inte saker och ting blir som man tänkt sig.
    Många varma goa kramar Desse

• Desse

Hej allihopa !!!
    Såg att ännu en fjäril farit iväg till Tille igår kväll, nämligen lille Berat. Jag tycker att vi alla går in och tänder en stjärna för honom också!!!
    Många kramar Desse

• Desse

Hej Therese !!!
    Jag förstår om det tar er hårt att Berat lämnat oss också. Jag förstår också om det river upp er gamla sår när ni påminns om smärtan de genomlider just nu.

Till alla på Tilles tråd:
    Gå in på www.wennerstrand.se/william/stjarnor.php och tänd en stjärna för Berat också. Vi kan ju tillsammans fylla stjärnhimmlen med tankarna till våra tappra fjärilspojkar och deras familjer!!

Förlåt Therese att jag tog upp detta på din tråd, men jag känner så starkt att man vill visa Berat och hans familj att vi tänker på dem också i denna svåra stund. Jag hoppas inte du tar illa upp.!!
    Kramar Desse

• Desse

Therese !!
    Hur tror du Kerstin tar det nu när det bara är Kristoffer som är kvar?? Hoppas hon inte bryter ihop totalt. Du kanske ska slå henne en signal och förvarna. De har de ju också jobbigt !!
    Kramar Desse
    Skönt att du inte tog illa upp förresten !!!

• Desse

Godmorgon på er !!!!
    Det regnas allt här i dalarna med. Men jag hoppas att det blir upppehåll tills du ska springa vårruset i eftermiddag. Ingen höjdare att kuta runt i spöregn kan jag tänka mig. Hoppas ni får en trevlig dag för övrigt och att du kunde släppa tanken lite på Berat och hans familj. Kan tänka mig att du blev mer ledsen än någon annan som verkligen förstår hur det känns. Du skrev att Berat mådde hyfsat bra häromdagen. Jag undrar kan man gå bort helt oväntat i den där sjukdomen. Tille man var ju så fruktansvärt sjuk som man väntade ju bara på det. Men om man mår så bra som Kristoffer gör nu, är det någon risk att han bara ligger där rätt som det är eller märker man när det är på gång. Om inte så måste det vara fruktansvärt jobbigt, tror aldrig jag skulle våga lägga ifrån mig min pojke då.
    Ha det bra !!!!!!!
    Kramar Desse

Svar på tråden Tilles tråd