• Desse

Tilles tråd

Hej !!!
    Tänker på dig när du kutar runt där i lerpölarna och det skvätter ända upp till nacken på dig. och hur du kommer att frysa så du skakar sen på hemvägen. sen ska jag tänka på hur varmt och skönt det är här inne i värmen !!!
    Lycka till med regnruset !!!!!!!
    Kramar Desse

• Desse

Hej på er !!!

Skickar massor med styrkekramar till er fina familj!!!! Förstår att det känns tungt nu när även Berat lämnat oss. Ännu tyngre i sinnet känns det när man vet att Kristoffer har börjat bli sämre. Läste Kerstins dagbok idag och Kristoffer har tydligen börjat bli svag han med. Det känns så orättvist att tre fina pojkar ska behöva drabbas av denna grymma sjukdom. Jag hoppas verkligen att forskningen går framåt och att man så småningom kan hitta något bot.

Jag tänker massor både på er, och kristoffers och Berats familj.
    Många varma goa kramar från Desse

• Desse

Hej !!!
    Det är så sant så sant att solen gör sorgset hjärta lite gladare åtminstone för stunden. Vilken fin gest av er att åka iväg med en blomma till Berats föräldrar. Hur mår de ??? Hoppas de har förmågan att hantera det här på ett lika bra sätt som ni har gjort. Det gör inget om du är ledsen och faller en stund. Vi är många här som tar emot dig och din fina familj. Hoppas du känner lite värme från oss alla som skriver här på tråden och att du förstår att du är långt ifrån ensam. Var ledsen ett tag och tänk och fundera jag tror det kan behövas ni har ju trots allt haft en väldigt hektisk tid sen Tille somnade in och en stor psykisk press dessförinnan. Jag tror det tar ett tag innan alla känslor faller på plats.
    Jag tänker mycket på er, Kom ihåg det !!!!!!!!!!!!!
    Många varma goa kramar från Desse

• Desse

Hej !!!
    Hoppas ni får en jätte trevlig dag och det blir mycket sol som kommer att lysa över er !!!1
    Många kramar Desse

• Desse

Hej !!!!
    Kikar in och skickar massor med soliga varma kramar och talar om att jag tänker på er !!!!!!!!
    Kram Desse

• Desse

Hej på er !!!
    Det är bra att ni fånar er ute i motionssåret, alltid kan det ju pigga upp någon stackare som kommer springande och känner sig helt slutkörd. Bjuda på sig själv är ju alltid det bästa man kan göra, inom rimliga gränser förstås. Hoppas ni får en trevlig temakväll, hoppas du kan dela med dig av förrätten!!
    Krama om hela din familj!!!
    Vad skönt att katterna trivs ihop förresten !!!
    Många varma goa kramar Desse

• Desse

Hej !!!
    Skickar massor av kramar och hoppas att ni hittar fina examenskläer till Liam. Lite tråkigt med pojkläder tycker jag, allt är så himla likt. Hoppas ni får en riktigt TREVLIG kväll och det efteråt kommer att kännas som ett avslut på sjukdomstiden. Vårdpersonalen borde vara tacksamma som haft er som patienter måste kännas bra att ha så ömma omtänksamma kärleksfulla patienter att vårda. Förstår om det kommer kännas lite känsloladdat att säga adjö på samma gång. Men jag tänker på er massor !!!!! Många kramar Desse

• Desse

Hej igen !!!
    Förresten, jag glömde att tala om att lill - Elsa är hur sööööt som helst. Kattungar är nog de sötaste som finns!!
    Lycka till med det lilla odjuret!!!!
    Kram igen från Desse

• Desse

Hej !!!
    Hoppas inte Nicklas vaknar på dåligt humör nu, när han förlorade matchen. Men han kanske inte är så dålig förlorare?? Det är min man han kan tom ha världens utlägg över ett yatzyspel om att det är fel på tärningarna och gud vet vad !! Det är bra att ni är så himla hurtiga i motionsspåret både du och Liam. Han kanske fortsätter att bli en sådan hurtbulle som er, vem vet ??
    Sundsvalls biograf, den går runt tack vare dig det är ju inte illa. Men det verkade som du och din kompis hade en mysig kväll igår. Härligt med underbara vänner!!
    Nu ska jag köra min lilleman till dagis
    Hoppas ni får en jätte trevlig dag idag med !!!!
    Många kramar Desse

• Desse

Hej på dig !!!!
    Vad HÄRLIGT och vad glad jag blir när jag hör att du känner dig väl till mods fast du kommer från jobbet!!!!! Hur känns det annars med sorgen och saknaden är det något speciellt som får er att känna er extra ledsna eller tillfällen när fölusten känns mer än annars?? Får ni mycket frågor om Tille när ni är på stan, bland vänner och på jobb eller känns det som folk runtomkring har smält det lite ?? Tänkte att det kanske är lite jobbigt att svara på samma frågor om och om igen . Men det brukar du ju få göra här # LER # . Blir det något Boden i helgen ?? Eller är Kristoffer så pass dålig så han måste vara kvar på sjukhuset ett tag till ?? Hoppas inte det för man blir alltid besviken när saker bli inställda som man ser fram emot .

Jag tänker på er och skickar så himla mycket stora kramar till er. Förresten är det någon som vet hur det är med lillemantösa ??jag har inte sett henne på tråden på länge hon hade det ju lite småjobbigt hon med.
    Kramar Desse

Svar på tråden Tilles tråd