Tilles tråd
Therese Nicklas och Liam !!!
Hoppas ni får sova gott i natt också !!!!
Måste bara fråga om det kom som en liten chock när han väl somnade in ?? Tänkte om ni var förberdda på att han skulle somna in på natten, sen när du skrev att han bara någon timme innan hade varit vaken och sugit på bandagen måste ´det ju kommit lite oväntat då. Ni var ju så himla förberedda för några dagar sedan när han verkligen var påverkad ! Men jag tror att han ställt in sig på att hans familj skulle vara samlad. Det var ju lite otur att inte Dea fick möjlighet att se honom så fridfull och ta farväl. Eller har ni tänkt att åka och titta på honom igen när hon kommer ?? Men jag tycker ni är världens tappraste familj och jag önskar er verkligen all lycka i framtiden. Jag hoppas verkligen att ni är hemma från jobbet ett bra tag framöver så ni hinner bearbeta dettta ordentligt, annars är det bara risk att det kommer en riktig kris längre fram. Jaha , jag trodde det var boken som du hade gjort själv. Men vad kul om det fortsätter att rulla in mera pengar till EB fonden. Det måste ju vara en rejäl slant där nu. Tack vare Tilles vackra ögon och hans fantastiska familj !!!
Kramar Desse