• Desse

Tilles tråd

Godmorgon kärleksgänget !!!!

Var inne och läste artikeln i st.nu
    den var jätte fin och som vanligt rann tårarna när jag läste den och tittade på de vackra bilderna. Jornalisterna som skrivit artiklarna om er har gjort det så vackert, så stämningsfullt och kärleksfullt men ändå med sådan respekt. Jätte fina verkligen !!
    Blir lite full i skratt när jag läste att ni skulle träna i eftermiddag. Är det ett sätt att bli tvungen nu när ni talat om det för allt och alla. Nu finns det ingen återvändo, vi är många här som hejar på ordentligt. För att citera vår underbara granne kan jag bara säga att träningsvärk är inget att gnälla över, det är ingen sjukdom. Men det kan göra ack så himla ont så får det vara vad det vill!! Själv har jag en tendens att alltid flytta träningen till ett annat tillfälle, bara lite senare sen kan ni ju själva tänka er hur det blir. Skönt för Liam att komma iväg hemifrån lite och få landa och tänka på allt som hänt den sista tiden. Men han saknar er säkert på samma gång den lilla busen. Jag uppmanar er nu att ta vara på varandra och njut av att vara tillsammans, och låt allt gå i sin egen takt. Som vanligt avslutar jag med att säga att jag TÄNKER jätte mycket på er !!!!
    Många vama kramar från Desse

• Desse

Gokväll i stugan !!!!
    Hoppas att ni får en väldigt lugn morgondag. Jag blir faktiskt lite orolig för er, att ni kör på för mycket på en gång med alla måsten och jobb. Låt allt få ta sin tid, känn efter vad orkar vi med, det är väl inte så himla kul och bra om det kommer en jätte smäll om två tre månader för att ni inte tog en time out. Sen förstår väl jag med att ni vill fixa med massor, träffa kompisar osv. Men det kan kanske vara bra att lägga ribban lite lågt, känna efter och ta till er allt som ni har gått igenom. Nu lät jag som en riktig moraltant men jag vill att ni ska må så bra som möjligt!!! Två veckor i Thailand det kommer att göra er gott,ingen förtjänar den resan som ni det lovar jag !!!
    Många varma kärleksfulla kramar till er alla från Desse

• Desse

Gokväll i stugan !!!!
    Hoppas att ni får en väldigt lugn morgondag. Jag blir faktiskt lite orolig för er, att ni kör på för mycket på en gång med alla måsten och jobb. Låt allt få ta sin tid, känn efter vad orkar vi med, det är väl inte så himla kul och bra om det kommer en jätte smäll om två tre månader för att ni inte tog en time out. Sen förstår väl jag med att ni vill fixa med massor, träffa kompisar osv. Men det kan kanske vara bra att lägga ribban lite lågt, känna efter och ta till er allt som ni har gått igenom. Nu lät jag som en riktig moraltant men jag vill att ni ska må så bra som möjligt!!! Två veckor i Thailand det kommer att göra er gott,ingen förtjänar den resan som ni det lovar jag !!!
    Många varma kärleksfulla kramar till er alla från Desse

• Desse

Hej och godmorgon !!!!
    Hur har ni det med träningsvärken ??? Var det så illa så ni fick rulla ur sängen i morse?? Ja, man kanske inte bör käka alvedon mot träningsvärk även om det skulle kännas som det behövs !!
    Jag önskar er alla en trevlig dag och hoppas solens varma strålar lyser över oss, om inte så får vi lysa själva !!!
    Kramar Desse

• Desse

Godmorgon, godmorgon !!
    Hoppas ni har lyxat er ordentligt nu och bara har myst !!!
    Hoppas det går bra med tv 4 idag !!!
    En ny härlig dag möter oss idag !!!!!
    Många varma goa underbara kramar Desse

• Desse

Ett stort varmt hjärtligt GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN THERESE!!!!
    Det lät riktigt bra att ni lyxade till det ordentligt tycker jag !!! Hoppas allt går bra med tv.4 ni börjar ju bli riktigt mediavana vid det här laget. Snart hamnar väl kungen med familj i skymundan, nu när Tille har fångat världen med sina ögon blå!!!
    Tänker på er och hoppas att ni har det bra!!
    Många varma hjärtliga ömma kramar Desse

• Desse

Gokväll !!!
    Ännu en dag har passerat, och ännu en dag som ni berört mitt hjärta med er värme och kärlek. Tv inslaget var jätte fint ni såg så himla avslappnade och naturliga ut, det var jätte fint gjort !!!! Ta hand om er så mycket ni bara kan!!!!
    Många varma goa kärleksfulla kramar till Therese, Nicklas, Liam och Dea från Desse i Dalarna !!!

• Desse

Hallå på er goa familijen !!!!
    Kul att höra att ni blev så glada över gåvan från oss alla här på fl. Tycker det låter som en utmärkt ide, att använda pengarna till att ordna ett syskon till Tille. Ni får väl göra en liten tatuering på barnet på skinkan där det står: från FL.# LER # Nej då jag bara skojade. Vad ni än väljer att använda pengarna till så är det rätt. Om ni vill tapetsera om hela huset, eller äta på mc donalds varje dag eller vad det nu blir, så är pengarna till er och jag hoppas att det kommer till god nytta till er från oss alla på fl. Hoppas bara hur ni har berört oss alla med er omtanke och kärlek, vi kommer ALDRIG ATT GLÖMMA ER ELLER TILLE det är en sak som är säker!!!
    Hoppas ni får en trevlig valborg att att ni snart kan stoppa in vinterjackorna i garderoben !!!!
    Många kramar Desse ( ANNA )

• Desse

Hej på er !!!
    Ville bara kika in och önska er en god nattsömn, efter denna lördag, med mammas goda mat och kompisarnas spirande glädje. Tänker på er och hoppas att det inte känns alltför tungt nu när ni varit uppe i minneslunden hos Tilleman. Måste bara fråga en sak. Hade ni inte Tilles kista med vid begravningscermonin?? Jag såg den inte när jag kollade på bilderna i ert galleri. Om ni inte hade det hur tänkte ni angående detta ??
    Skickar nu en hjärtligt, varm, kärleksfull kram till er från mig här i Dalarna / Desse

• Desse

Godmorgon på er underbara människor !!!
    Jaha, nu är det dags för uppsjungning så vi allesammans kan sjunga in våren i kväll!! Jag hoppas ni mår bra och att ni får ett soligt valborg !!!
    Många varma, goa kramar från Desse

Svar på tråden Tilles tråd