Tilles tråd
Godmorgon kärleksgänget !!!!
Var inne och läste artikeln i st.nu
den var jätte fin och som vanligt rann tårarna när jag läste den och tittade på de vackra bilderna. Jornalisterna som skrivit artiklarna om er har gjort det så vackert, så stämningsfullt och kärleksfullt men ändå med sådan respekt. Jätte fina verkligen !!
Blir lite full i skratt när jag läste att ni skulle träna i eftermiddag. Är det ett sätt att bli tvungen nu när ni talat om det för allt och alla. Nu finns det ingen återvändo, vi är många här som hejar på ordentligt. För att citera vår underbara granne kan jag bara säga att träningsvärk är inget att gnälla över, det är ingen sjukdom. Men det kan göra ack så himla ont så får det vara vad det vill!! Själv har jag en tendens att alltid flytta träningen till ett annat tillfälle, bara lite senare sen kan ni ju själva tänka er hur det blir. Skönt för Liam att komma iväg hemifrån lite och få landa och tänka på allt som hänt den sista tiden. Men han saknar er säkert på samma gång den lilla busen. Jag uppmanar er nu att ta vara på varandra och njut av att vara tillsammans, och låt allt gå i sin egen takt. Som vanligt avslutar jag med att säga att jag TÄNKER jätte mycket på er !!!!
Många vama kramar från Desse