Gokväll goa familjen !!!
Jag blir så glad, så lycklig och så varm när jag läser hur ni hanterar det här. Ni har säkert givit många männikskor styrka i många jobbiga situationer. Det känns härligt hur ni värnar om barnen och att de ska få sitt nu, hoppas ni inte glömmer bort er själva i allt det här. Måste bara fråga om ni känt av tomheten ännu ?? Tänkte framför allt plock som var runtomkring Tille sen just den där känslan att man vänder sig om för att titta och just då kommer man på att visst ja, han har det ju bra nu. Sen förstår jag att lättnaden måste vara enorm, att slippa se honom ha ont och tyna bort. Men tomheten i vaggan osv. Måste bara fråga en sak som jag tänkt på. Jag har avlivat en hund tidigare och för mig känns det helt främmande att sätta på vår nya hund hennes koppel, äta hur hennes skålar osv. Hur känner ni med Tilles fina vagga och vagnen som han somnade in i och andra sådana nyttoprylar ett litet barn har.
Ta hand om er och hoppas ni får en mysig lördagskväll. Här åker godispåsen fram fast den inte borde.
Kramar Desse