• Desse

Tilles tråd

Är det någon mer än jag som känner att vi borde stanna upp lite extra någon minut klockan 13.00 och låta tankarna och känsolorna fara iväg till Sundsvall och ta adjö av lille Tille - man? Jag tänker allafall sätta mig ner någon minut för att hedra Tille hans fantastiska familj.
    Kram till er alla från Desse

• Desse

Härligt att dagen blev så varm och kärleksfull med sol!! Jag är övertygad om att Tille har tagit allt till sig där uppe på sin stjärna!! Som någon annan här skrev så kunde det väl inte bli annat en fint Det var Ju Tilles dag och hans stora blå som spred de varma solstrålarna över er, vid ett svårt avsked!! Ni är tappra och gudomliga. Tråkigt att inte Dea fick möjlighet att säga farväl till sin bror idag. Hoppas bara att det inte var någon som satte stopp för henne. ( Nu tänker jag inte på er, för det tror jag aldrig ni kärleksfulla varma människor skulle göra ) Skönt att det blev så värdefullt farväl för Liam, för det här kommer han bära med sig resten av livet. Jag är jätte glad för er skull och gissa om jag tänkte på er kl. 13. 00 idag ??
    Många många varma kramar Desse. Hoppas ni får en trevlig kväll med Dea också!!

• Desse

Skulle bara säga att vi idag har förbeställt boken om Tille. Hoppas många beställer den, lägg 60 kr på boken istället för på godis och dricka ett par helger framåt. Det kan bidra till att flera barn inte behöver genomgå det Tille har gjort. Plus att det är bättre för vår hälsa att inte äta massor av godis!!!
    kram på er alla från Desse

• Desse

God natt och sov så jätte gott och bevarara denna fina dag i era hjärtan !! Många kramar till alla i familjen från Desse

• Desse

Godmorgon Kära familj !!!
    Till att börja med vill jag säga att ni hade tagit jätte fina kort på Tilles Cermoni. Therese : Du blev JÄTTE FIN I HÅRET !!! Hoppas ni får en härlig dag idag med tapetval och shopping !!! Tänker på er och hoppas att ni mår bra!!
    Många varma goa kärleksfulla kramar från Desse

• Desse

Gokväll goa familjen !!!
    Jag blir så glad, så lycklig och så varm när jag läser hur ni hanterar det här. Ni har säkert givit många männikskor styrka i många jobbiga situationer. Det känns härligt hur ni värnar om barnen och att de ska få sitt nu, hoppas ni inte glömmer bort er själva i allt det här. Måste bara fråga om ni känt av tomheten ännu ?? Tänkte framför allt plock som var runtomkring Tille sen just den där känslan att man vänder sig om för att titta och just då kommer man på att visst ja, han har det ju bra nu. Sen förstår jag att lättnaden måste vara enorm, att slippa se honom ha ont och tyna bort. Men tomheten i vaggan osv. Måste bara fråga en sak som jag tänkt på. Jag har avlivat en hund tidigare och för mig känns det helt främmande att sätta på vår nya hund hennes koppel, äta hur hennes skålar osv. Hur känner ni med Tilles fina vagga och vagnen som han somnade in i och andra sådana nyttoprylar ett litet barn har.
    Ta hand om er och hoppas ni får en mysig lördagskväll. Här åker godispåsen fram fast den inte borde.
    Kramar Desse

• Desse

Tänker på er idag som alla andra dagar och önskar och hoppas att er minnesdag med Tille blir riktigt vacker. Det kommer säkert att gå i glädjens och kärlekens tecken som allt annat gör som ni fixar med. Jag finns här i Dalarna och känner mig faktiskt delaktig i att minnas Tille denna vårdag. Tyvärr så har ju inte solens varma strålar hittat fram bakom molnen ännu, men hoppas att de gör det under dagen.
    Skickar massorr med varma goa kärlekskramar till hela er familj!! Kram Desse

• Desse

OHHH vad härligt med Thailand det förtjänar ni verkligen efter allt som ni gått igenom. Det blir inte lätt för Liam och Dea att välja bland de photoshoppade bilderna, det är ju massor och de är ju jätte fina allihopa. Ska bara Nicklas och du resa eller hela familjen ?? Jag unnar er verkligen att få fara iväg och låta er få koppla av i fjärran land. Hoppas det går med bra med den tyska jorurnalisten. Det är tur det inte är jag som är välrdskändis som inte kan språket!!! Häftigt med auktionen 30 000 där också, fattar ni själva vad ni lyckats att göra för EB föreningens framtid ??? Tänk på det och sträck på er ordentligt!!! Alla andra fortsätt att skänka pengar med jämna mellanrum, vi får inte sluta ännu !!!!
    Kram Desse

• Desse

Tittar bara in för att säga att det var en jätte fin artikel i st.nu

Ni är så underbara !!!!
    Många kramar Desse

kollar in sen för att se hur ni har haft det på minneshögtiden.
    ses senare

• Desse

Hej TRÖTTA GOA FANTASTISKA FAMILJEN!!!!
    Nu kommer tårarna igen, vet du varför ??? Jo för det du skrev att ni var så Otroligt stolta över att Tille är er son. Det är såklart att ni ska vara. Men vill du veta någonting annat. Säkert många med mig är så OTROLIGT STOLTA ÖVER DIG OCH DIN FAMILJ!! Att ni har delat med er av er kärlek, glädje och sorg. Att ni har tacklat det här på ett sådant fantastiskt sätt och att ni alltid har haft förmågan att se ljusglimtar i tillvaron. Jag beundrar er verkligen för de människor ni är. 130 personer på minnesdagen säger väl allt, Ni måste ju vara otroliga människor som folk vill vara tillsammans med. Ta åt er sträck på er Ni är otroliga!!!! Hoppas verkligen att alla andra människor som drabbas av sjukdom och elände bär med sig det ni har givit oss här runtomkring i landet. Jag känner er styrka, värme och kärlek jag finner inte ens ord för allt. Så slutligen vill jag avsluta med en fråga, som för mig brukar vara ett problem vid högtider. Hur lyckades ni få ihop blomvaser som passade alla tänkbara storlekar på buketter Och räckte mammmas bullar till ??
    Många många varma kärleksfulla omtänksamma goa kramar från Desse

Svar på tråden Tilles tråd