• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • sis02

Mina tankar finns hos er denna dag. Kommer att tänka extra mycket på er kl 13 (eller 14 hos oss här på andra sidan potten)Många styrkekramar till er alla!

• Helen72a

Tänker lite extra på er i dag Kyss

Du är modigare än du vet, starkare än du tror och klokare än du förstår!
  • Winckler

"Lilla vackra Tillebarn
    för god för denna jord
    Du har öppnat mina ögon
    förstummat mina ord

Det finns inget jag kan göra
    för att läka dina sår
    Gör det enda jag kan göra
    går bredvid er där ni går

Dina blåa ögon
    stora som havet är djupt
    lyser av kärlek och värme
    Är en början - inget slut"

Sov gott Tilleman, och låt mamma, pappa, bror och syster veta att du har det bra där du är. De saknar dig och vi saknar dig, men vi vet att du har det bättre där du är nu. Härligt att du lyckades fixa så fint väder till idag. Glöm nu inte att fånga ballongerna!

• Sanber

har just fått helium i några ballonger!
    Tille...här kommer en hälsning från övik oxå!!

Kramar till familjen!

Mamma Till Underbara Casper alias Cappe Cappelito!
  • Anonym

Therese! Jag tänkte på en sak, ni har säkert redan gjort det, men är det nån som filmar begravningscermonin?, jag har aldrg behövt vara på en begravning av ett litet barn, men av andra nära och jag tycker inte att jag kommer ihåg allt för på nått sätt distanserade jag mig då o då under cermonin, antagligen för att jag inte klarade av vissa moment, men iallafall så önskar jag att jag skulle kunna titta på det jag vart me om idagens läge när det gått en ganska lång tid, hoppas du inte tar illa upp, det var bara en tanke.

många styrkekramar till er,håll varandra i handen........

• Flutterby

Önskar er en bra dag trots allt det svåra. Jag tror det kan bli en fin, ljus dag att minnas och att ni kommer att få le genom tårarna. Ska tänka på er klockan ett(tänker ju på er så ofta, så ofta ändå). Har tyvärr ingen ballong att släppa iväg, men ska tända ett ljus.

• Anna1111

Hej igen.
    Har ju redan skickat mina tankar extra till er idag... och jag kommer som jag sa gå ut att titta på himlen i dag vid ett, men jag känner jag vill göra någonting mer för er idag. Så jag har satt in en slant till Tille-fonden, det är i o f s inget som kan hjälpa er, men kanske andra barn i framtiden. Vill på det sättet visa att jag tänker på er. (många bäckar små...) Känns som man vill göra något men man vet inte riktigt vad.. så jag tänkte detta blir en bra dag att börja mitt månadssparande på.
    Många många styrkekramar till er genom denna svåra dag.

• 74Alfons

Klart att det skulle bli en fin dag idag! Ni är med mig i mina tankar särskilt idag och det kommer att bli vackert med alla ballonger. Jag önskar att ni kommer känna frid när begravningen är över. många många kramar Henriette

• Strözzel

Ni finns i mina tankar idag.

Tille, hoppas du hinner fånga riktigt många fina ballonger som kommer sväva upp till dig! Du får säkert god hjälp av alla dina änglavänner.

Kram

• Tonia78

Tänker på er idag.Ceremonin blir säkert jättefin.KRAM