• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • marialemon

En hälsning till Tille och en hälsning till hela famijen. Tänker på Er och hur dagen förlöpt. Tårarna kommer,,
    Änglarna är med er!
    Kram

• mamma74

Vila i frid älskade lilla Tille!
    Tack för allt du lärt mig under den tid jag "känt dig".
    Du kommer för alltid ha en plats i mitt hjärta.

Massor med kramar till hela familjen.
    Anna

• Adde1

Tille, 13.00 så tänkte jag på dig.
    Lycka till på sista färden.
    Hoppas att du mår bra och att din minnesceremoni var bra.

Du vet hur mycket du fått gjort på din korta tid på jorden.
    Tille, du är en hjälte, ja folkets hjälte, sanna mina ord.

Saknar dig.

Hoppas att familjen har fått till en bra ceremoni för vår allas Tille-Lille.

• mamma69

Sov så gott lilla Tilleprinsen,min sista hälsning till dig, jag vet du har det bra lilla vän.
    Jag kommer så klart forsätta hälsa på här hos din mamma och resten av familjen, hoppas innerligt att cermonin har gått bra för mamma , pappa och dina syskon.

• Gilga

Lilla prins Tille..så många ballonger och såpbubblor som har släppts upp till dig idag,har du sett dom??*L*..

Såg du så fin mamma är i håret,så du inte ska skämmas över henne.;*):.men det gör du inte..du har världens bästa mamma..och pappa..och storebror,och storasyster..och alla andra som älskar dig..

Hoppas att du och dom andra änglabarnen har skoj med ballongerna,ni har så det räcker i flera dagar

Ha det så bra på ditt moln Tille..vi saknar dig enormt mycket

Varma snusningar//Gunilla

• Zelda m 2 Barn

Tille!
    Vi syns där bortom molnen en vacker dag! Till dess sov så gott min vän,Tille en sista snusning på din panna!

Vila i frid.....

• Crispie
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Renee78

Vila I frid Underbare Tille
    Tänker på er massor idag

Stora Varma Kramar Till Er Underbara Familj

• IdaSaida

Sov så gott Tille-lille, uppe bland de andra änglarna! Kyss

Tänker på er, Therese med familj.

Kram/ Ida.

Nya kort i galleriet!
  • illern i mitt liv

Vila i frid Tille , vi kommer ses en dag ,
    Hoppas det har gåt bra idag ,