• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Amorella

Klatermaja:
    Och jag är på jobbet och lyssnar därför på Lugna favoriter via datorn och den ska ju börja buffra (vad 17 det nu är!) typ varannan minut, så jag blir galen. Halv fem måste jag fara hem, så hoppas de har spelat den då.

• Jagoda

Klatermaja!
    det har jag också sagt att han har hunnit uträtta så mycket på så kort tid som andra alldrig uppnå på sin livstid... Men en sak tycker jag är värd att betona, han skulle inte kunna göra så mycket utan sina underbara föräldrar!

Det är de som bestämde sig att dela sin smärta med oss, att starta fonden och hjälpa nadra drabbade...
    Det är SÅÅÅÅÅÅÅÅ STORT; SÅ OSJÄLVISKT!!!!!!!!!!!!

De är MINA HJÄLTAR, hela TILLES FAMILJ.

som jag sa innan, det är kanske bra att tänka på andra behövande i olika situationer, på bar soldater och barn arbetare.... på fattiga och sjuka och försöka bidra på något sätt,
    så att vi kan hjälpa några andra.
    TILLES VÄNNER har bevisat att det finns många som har stora hjärta.
    VI KAN INTE hjälpa TILLE NU men vi kan HJÄLPA ANDRA, eller hur?

Jag tycker i alla fall att jag måste göra något åt det, det hjälper mig bli en bättre människa

karam!

• snuttefilten

vila i frid älskade Lilla Tilleman
    tänker på dig varje dag o saknar dig.

• Klatermaja

Amorella: Jag lyssnar också via datorn, fast hemma...

Jagoda: Så sant! Jag drar mitt strå till stacken varje månad som bidragsgivar eåt Rädda Barnen. Denna tråd vittnar om att människan är god och att det finns hopp för mänskligheten!

/Klatermaja
  • Mammatill2

Här hemma brinner ett ljus för tille. Han har även fått en lite blomma en dag som denna. Ni som kan får gärna lägga ut den bilden på ljuset här. Den finns i mitt galleri.

• In the summertime

Idag har tankarna på dig varit extra många. Inte bara på dig lille Tille utan på dina fantastiska föräldrar och syskon. Jag hörde kyrk klockorna klockan tolv, det var här i Nacksta men jag tänkte att det var kanske för dig.

• lottab

Du fina lilla Tille! Idag har vi alla tagit ett stort farväl till dig. Du fina gosse som berört oss alla så. Du har på ett sätt som ingen annan berört mig, och mina tankar kommer alltid finnas hos dig. Du en liten ängel nu är, och allt vad det nu innebär. Du som en stjärna på himlen kommer fara, med resten av vår lilla änglaskara.Ett ljus kommer alltid brinna här för dig, och du vet Tille att trots att vi aldrig setts så är du alltid välkommen att hälsa på mig. Vill inte säga att du ska vila i frid. Frid har du fått, men nu ska du leka och ha kul. Vila får du göra sen.
    Tille Resten av denna underbara familj. Hoppas att ni känner er nöjda med dagen. Jag vet att Tille gör det. Ni finns i mina tankar.
    LottaB från Skåne

• Jagoda

Klatermeja,
    o Gud vad trevligt att prata med dig, måste mu hämta Alex från dagis, men sista ord, jag också stödjer flera hjälporganisationer, har ett fadder barn i togo och funderar på att adoptera... Det är min bidrag, och ja

THERE IS A HOPE FOR USS!!!
    titta hur mga som man träffar på tråden... Härligt!

HÄLSAR ALLA VÄNNER FRÅN TRÅDEN!

• snuttefilten

Hej therese o nicklas jag önskar er lycka till med de barnet ni planerar och hoppas att det går bra ni förtjänar verkligen det.