• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Crispie
    Vila i frid, älskade lilla vän!

Du kom, du log, du vände om!

Gråter

Vi har varit med om dej,
    Vi kan aldrig mista dej.
    Du underbara lilla Pyre!
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Jagoda

Klatermaja... tack så mycket,

det är sant att det bli lättare med tiden... Jag känner inte så mycket smärta och frustration som i början, det är bara mer som om jag är bedövad i mitt hjärta...

Måste berätta ngt konstigt... efter min pappas bortgång blev jag gravid med mitt andra barn... då visste jag inte vilket kön barnet blir.. och en natt (i början av graviditetien) hade jag drömt om min pappa (för övrigt drömde jag inte mycket om honom efter hans död). Då kände jag i sömnen att pappa lever inte och jag frågade vad gör du här?
    och han svarade: ja, jag måste be mig iväg, för att nu fick jag en speciell uppdrag, jag har nämligen fått en speciell pojke att se efter honom...

Gissa vad fick jag?
    Lite konstigt, lite halv saga men kanske det är sant, kanske pappa är min sons skyddängel????

• Farth Vader

Jag och min dotter har varit ute på gården och tagit farväl av Tille-prinsen. Vi hade en egen liten ceremoni. Det känns väldigt tomt ska ni veta.

Nu ska du vila i frid och ro älskade lilla barn. Inget ont kan längre drabba dej. Vi ses en annan dag liten, *skickar en smekning på din kind*

Styrkekramar till Tilles älskade familj. Vi tänker på er / Mona

• Klatermaja

Jagoda: Ja tänk det kanske han är. OT...

/Klatermaja
  • Amorella

Tänker på er idag. Hoppas allt gick bra och att det var fint! Kram!

Även jag sitter ivrigt och väntar med Lugna favoriter på...

• Jagoda

Ja, Tänk att kanske Tille var också en ängel sent från himmelen för att beröra oss och göra oss till bättre föräldrar och människor

• Klatermaja

Jagoda: Det tror jag. Tänk hans korta stund på jorden hade verkligen en mening och han hann uträtta mer stordåd under sin tid på jorden än många gör under en hel mansålder !

Amorella: Vilken tide det tar Fundersam.

/Klatermaja
  • loppan1

Vila i frid och jag tänker på dig varje stjärnklar natt, då vet jag att du har tänt din stjärna

• Amazona

Hej Therese, tänker på dig. Du är och kommer bli en sådan finfin mamma till ett nytt litet knyte! Hoppas att det blir snart och att ni får uppleva en annorlunda och mer glädjefylld spädbarnstid, även om Tille ligger er liiiite närmare om hjärtat än vad kommande bebis kommer att göra. All den kärlek som ni besitter och inte har fått utlopp för kommer att resultera i en oerhört älskad baby någon dag.

Kram till er och en vink till Tilleman i det blå!