• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • amar

vilket fint inslag det var...

vad fina ni va therese å nicklas...kan fortfarande inte sluta avundas er av er styrka!!

kramar till er!

• AiramE

Måste bara säga vad fint tv-inslaget var... Klumpen som sitter där i halsen sitter kvar där länge länge! Kram på er

• IR 72

Hei på dere,
    Titter innom med ønske om en fin dag.
    Klemmer fra Ingrid

• Valencia

Jättefint om Tille på tv4/mitt och en underbart fin sång som spelades i bakgrunden.

Många kramar till er, Therese och Nicklas.
    Tack för att ni lät oss ta del av Tille och hans korta med enormt betydelsefulla liv.

Hoppas ni får en lugn och skön semester i Thailand, det är ni väl värda.

Kramar
    Ulrica

• Sassa82

sitter här med melina i knät och tårar i ögonen va fint tvinslaget va.
    massor med kramar

• Matty

Åh, vilket fint inslag! Tårarna bara rinner.......tack till er!

• mickselina

Lilla Tille.. Sitter med tårar rinnanden från mina kinder.. eller de strömmar. Tv-inslaget till ditt minne var jättefint och det som berörde mig mest var den där filmsnutten på tvn där du ligger och tittar omkring med dina underbara blå ögon..

Hoppas du har det bra i din himmel!

• Morty

Vilket underbart inslag på TV4. Med den fina låten och framförallt Tille och hans härliga föräldrar. Kan inte bli något annat än bra. Tur att man sitter hemma. Tårarna kom i floder..... det är jag definitiv inte ensam om.

Nu när ni ska iväg på semester tar ni väl golfklubborna med? Finns jättefina golfbanor i Thailand. Ett tips är att hyra golfbil, det är så fruktansvärt varmt. Mina glasögon halkade ner mot nästippen hela tiden när vi spelade. Tur att du fixat nya linser!!!

Kram på er familjen Kärlek och alla andra här i tråden.