• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • skånenettan

Får ni upp hela sändningen med tille? Var då?? Vilket klockslag???

Viktor & Linus mamma
  • hillson

Jättefint inslag i tv4... Ha en underbar semester och hoppas ni får ett kanonväder...

kram sanna

Tille, idag var du på tv också,vilken kille va?

snusningar sanna

• skånenettan

Hittade det!!!

Viktor & Linus mamma
  • Ella79

Nu gråter jag sådar okontrolerat igen....

Inslaget var så fint. Det kändes konstigt att höra era röster för första gången. På något underligt sätt så känns det som att jag "känner" er. Men aldrig sett eller hört er...Men nu har jag det...

Han är så fin, så fin... Det var ett vackert inslag!

Puss på er/ Från en Elin som snart har vätskebrist pga alla fällda tårar över Tillegullet...

• Annica71

Vilket fint inslag!

Jag måste säga det igen. Vilka fantastiska männsikor ni är Therese och Niklas. Så mycket ni gjort för andra som tyvärr kommer drabbas av EB osv.
    Trots att jag inte känner er så är jag glad över att fått lära känna er, två så starka och fina människor, med så mycket kärlek och livsglädje.

Jag är glad för att ni fått mig att inse värdet av livet, värdet av mina nära och kära och framförallt värdet av min underbara dotter.

Jag ber till gud att ni snart får barn igen, ingen kan ju ersätta Tille men jag hoppas verkligen att något barn får uppleva er som föräldrar.

*KRAM*

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • IrmelinFraNorge

Hei. Nå har jeg nettopp sett reportasjen på nettet. Selvsagt kom tårene. Mange tårer... Igjen må jeg få si at dere er utrolig sterke og gode mennesker. Skriver mer seinere. Nå må jeg gråte litt.. Kram

• Nanna81

jätte fint repotarge om Tille.
    sitter här med min son o tårarna trillar
    ner för mina kinder.....

• Lillan83

Nu finns den när tårarna bara rinner .....