• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Klatermaja

Så fint inslag i TV4 mitt!! Det var också kul att få en röt till era personer . En sak är säker -  jag kommer ALDRIG att glömma er och Tilles öde. Ni har etsat er in i mitt hjärta!

Kraaam

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Sömntutan

Hallå familjen Kärlek!
    har precis tittat på inslaget och gråtit en skvätt. Så fint!
    Kul att få höra era röster och se er nästan live iaf.
    Hoppas ni har det bra och att ni har bättre väder än här.
    Ta hand om varandra!
    Bamsekramar
    Anna

Hjärtat tar aldrig semester....
  • mammatil4

Hei hei

Har nettopp sett innslaget fra Tv4, det var veldig rørende og fint.
    Må bare få si takk til deg Therese og Nicklas, fantastiske mennesker som har latt oss ta del i Tilles liv.
    Dere kommer alltid til å ha en spesiell plass i mitt hjerte.

Klem fra Lin

• Familjen A

Sötnos Tille...
    med dom underbara två blå.
    Saknaden är oändlig.
    Önskade att du kunde få stanna hos oss här, men det gick inte det fanns andra planer för dig...Du slipper att ha ont men jag saknar dig ändå.
    Trodde att mina tårar var slut men när jag fick se dig på TV så kom dom igen. Fick se inslaget tre gånger innan jag kunde le när jag tittade. Och jag vill le när jag ser dig, du är så söt och fin och har uträttat så mycket. Du är en stor människa och kämpe.
    Du finns i mitt hjärta nu och för alltid.
    En dag ses vi...
    Många stora mjuka kramar
    från Anette

• mamita31

Nu har jag äntligen sett inslaget, och det va jätte fint!! som ni sa att Tilles öde har gjoet många till bättre föräldrar stämmer för jag har lärt mig att inte ta mina sötisar för givet...
    Kram Marie

• Nalle Puh73

Hej Therese och Nicklas. Har precis tittat på tv inslaget och nu stömmar tårarna (det var den mascaran). Vilket fint inslag och vilken vacker sång. Tille sitter nog på sin stjärna och är jättestolta över sin helt otroliga föräldrar. Tack för att ni delar med er av eran lilla Tille. Stora kramar/Linda
    PS. Du blev jättefin i håret Therese.

• Bonus

OHH vilket bra inslag det va på tv 4a och vad fin låten är. Helt fantastiskt att ni delar med er av detta..

omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• Monstermamman

Fasen! Jag får det inte att fungera..

~Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp~
  • FraNorge

Nå har jeg akkurat sett innslaget på TV4. Så rørende og fint. Greide ikke å holde tilbake tårene. Tille var virkelig en nydelig gutt, med sine helt spesielle øyne. Kommer aldri til å glemme ham. Klem.