• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • glömsk

Tårar i ögonen..Fint inslag på tv4...Tille +familj ni är underbara...kramar Lotten

• Vips

Hej på er!
    Så fint det var på TV, så fint att få se honom i levande bilder, hans stora blå ögon....
    Det var så rörande..
    Han har verkligen gjort så mycket för mig och andra! Tack Therese och Nicklas för att ni delat med er.

Många kramar/Annika

• Mammapetra

Åh, har oxå precis varit inne o kollat på inslaget på Tv4. Verkligen jätte fint *gråter*
    Nu såg man Tilles stora blå blinka, o det gjorde mig ännu mer berörd - att se dessa live o inte bara på kort.
    Men jätte fint var det o en otroligt fin låt som spelades..
    Finns det någon möjlighet att få tag på den på nått sätt?

Jag önskar er allt gott!
    *Många många kramar*

.*.*.*.Tack för att ni finns o berör.*.*.*.

• Mymlann

Nu hittade även jag det.

Och nu rinner tårarna igen. Så otroligt fint reportage om Tille och er familj.

Ha nu en underbar dag tillsammans !

Kram Mymlann

♥ Mymlann
  • mkk

Jag har precis tittat på inslaget på tv 4.se. Jag vet inte vad jag ska säga, tårarna rinner o vill inte sluta rinna. Vad han är vacker er lille son.
    Tänker på er varje dag o tack igen för att vi fått följa er o Tille.
    kram
    maria

• Krusidullan

Vilket oerhört fint inslag... tårarna bara rinner och rinner. Ni måste vara stolt över eran vackra son..

Ta väl hand om varandra!

• Vackerpingla

Vart finns repotaget förutom på TV?

• ninaa 65

Hej på er!
    Vilket fint inslag på TV4 det var så fint, tårarna kommer bara man ser den lilla hjälten vilka underbara blå ögon. Tack för att ni delar med er av lilla Tille.
    Kramar på er!