• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Mamsie

Neeeej! Jag missade TV-inslaget (var på tillväxt-UL på sjukan).
    Repris? På nätet?
    *suckar*

• Pyris

Har precis kollat på det nu och det är så svårt att hålla tårarna tillbaka när jag ser lilla Tille-man. Så underbart fin han är, med sina blå ögon.
    Och ni, Therese o Niklas, ni är så otroligt beundransvärda.
    Ni är verkligen Årets Familj!!!

Kramar till er och hoppas ni får en underbar dag.

~¤~ Tille ~¤~
    Du underbara, fina, lilla ängel.
    Du får mitt hjärta att smälta varje gång jag ser dig.
    Ha en bra dag, lilla gubben, där uppe på din stjärna.

//Paula

• Mymlann

Jag hittar det inte heller på nätet

Hjälp...

♥ Mymlann
  • HeWe
    Ååå, kära vännerna mina, gofamiljen.
    Såååå otroligt fint det blev på 4:an... jag grät å grät.... sååå vackert.
    Har redan hunnit se om det FLERA gånge, hoppas det går att spara sändningen...
    Njut nu av dagen som är kvar...Hoppas ni får se soola idag.
    Kramar i massvis, tänker på er...vänner.
    TilleVännen Helén.
  • PamH

Vilket fint inslag om Tille.
    Börjar att gråta igen för han är för fin.
    Varma kramar till alla.

• pofia

Nu gråter jag igen... Tittar på inslaget i TV. Vad härligt ändå det var att se Tille i levande bilder...förut har man ju "bara" sett foton. Det var otroligt fint inslag! Hoppas på dokumentär så man får se mer av lilla Tille!

Tille hoppas du har det bra där du är! Tänker på dig varje dag!

Kramar Sofia

• idnar

Kan inte fatta att man kan ha sådan styrka som ni har Therese & Nicklas: Tittade på inslaget det räckte med att jag hörde låten så började man gråta igen. Och ni som har levt med detta i nästan 6 månader. Helt ofattbart att ni orkar. Ni är verkligen förtjänta av semester så att ni bara får rå om varandra utan att tänka på något. Förutom LILLE TILLE som finns i allas tankar.

Ha en riktigt skön varm underbar semester och skött om varandra

önskar en familj från Småland