• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Annica71

Klicka på länken www.tv4.se/mitt och sedan lite till höger där det står "se våra Sändningar" och därefter på "Nyhetsmorgon Mitt (2006-04-27)

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Sabika

Jättefint inslag och underbart vacker sång...

• skånenettan
    Så otroligt fint det var!!
    Therese och Niklas, Ni ska verkligen vara stolta över Er son!
    Viktor & Linus mamma
  • Anne74

Vad fina ni var på tv4. Tårarna bara rann och rinner fortfarande. Låten är helt underbar.

Tänker på er och lilla Tille varje dag.

Stryrkekramar från Anneli med familj

• Achanta

Precis tittat på reportaget. Var otroligt fint.
    Säger som Ella79 ovan. Har aldrig träffat er men det
    känns precis som om man känner er.
    Skönt att höra att det kommit in så mycket pengar till EB fonden.
    Hoppas att det fortsätter strömma in.
    Önskar er en trevlig semester på Thailand för det är ni värda.
    Kram Susanne

• pofia

Frågar här oxå...varför kan inte jag läsa fläskboken? Kommer lixom in men kan inte se texten... Någon? Är ju så himla nyfiken!

• Muminmamman

Ortoligt vacker låt och gripande inslag i tv.

*Bara döda fiskar flyter med strömmen*
  • Hjärter Ess

Fantastiskt vackert inslag på Tv4. Tårarna rinner igen! och vilken vacker sång! är det någon som vet om man kan få tag i denna sång någonstans?
    /Sarah