• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AvGasRör

ingen? vill så gärna se det!

*Min starkaste kärlek är till mina barn*
  • Mettan69

Sitter på jobbet och gråter igen. Såg just inslaget från tv4.

Dessa underbara ögon. Du har verkligen gjort underverk på den lilla tiden du fanns med oss.

Tack du lilla ängel.

Många gosekramar Marieth

• AnnaCarina

hej Terese, har precis tittat på inslaget från TV4, och tårarna rann, det var otroligt fint. Det kändes lite extra speciellt att se er oxå har ju bar asätt kort och läst vad du skrivit i tråden och dagboken, än en gång ett stort tack för att ni har orkat dela med er..

kramisar
    anna

• AvGasRör

tack maria,me jag tror jag har nått fel på min windows media player...det står så i skärmen...*suck*
    ska man ladda om då eller vad?

*Min starkaste kärlek är till mina barn*
  • Hemgårn

Tille, jag har precis sett det fina inslaget om dig på TV4 Mitts egen sajt, utan ljud. Jag får nog se det igen tror jag. Mina elever skriver engelskauppsats nu så jag passar på att kika in och säga 'hej'!

Snusningar, Magnus

• doris51

Hej
    Vilket fint inslag på tv 4, och vilken otroligt vacker låt, än en gång, tack för att vi får följa er på den här resan.Ni är beundrandsvärda, ha en bra dag. Många kramar.

• Tarjas

Hej Therese och Nicklas

Tittade precis på inslaget på fyran. Jag blir stum, inte bara för att jag gråter...igen. Utan för att när jag ser er. Ni fantastiskt starka människor...Ni utstålar sån värme, trygghet och kärlek...Helt underbart...Och Tillevännen...så fin så fin...du underbara...älskade lilla vän...Mamma Therese och Pappa Nicklas skatt...Så stolta över sin underbara prins...Tille-Prinsen...med de blåaste och klokaste ögon någonsin...Jag är full av förundran...för er...
    Tack för att jag får ta del av ert liv... Som ni kommer leva och njuta av på bästa sätt...med Tille i era hjärtan...och så småningom Tilles lillasyster eller lillebror som får ta del av er kärlek, styrka, mod och trygghet...Precis som Tille fick...härligt...

Hoppas dagen varit bra hittills. Kramar i massor till er Therese och Nicklas.

Tillevännen...du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...

Vårkramar

Tarja

• Helena77

Åhh,jättefint inslag och passande fin låt till Tille!
    Många kramar till er alla/Helena