• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • majamia1

Godmorgon kära familj!
    Jag hoppas att ni haft en lugn natt och fått sova lite.
    Önskar att dagen som kommer blir bra, tänker på er ofta!
    Stoor kram Marie med familj

• sveamoder
    Kära Therese!

Har just läst din dagbok, och det gör lika ont i mitt mammahjärta varje gång.
    Jag önskar att, om jag någon gång skulle utsättas för bara hälften av vad du går igenom, att jag skulle va lika stark som du. Vilken kraft och styrka du har.
    Jag hoppas badet gör gott åt Lille Tilleman och att ni får en fin dag tillsammans,
    det blir nog skönt med lite kalas så ni får vila tankarna lite.

Ha en jättefin dag och andas lätt på Tille från mig!

Kram!
  • Elin 75

Godmorgon! Hoppas att ni får en lugn och bra dag med ett toppenkalas ikväll.

Jag läste just i din dagbok, Therese, och vill bara säga att ni gör en stor insats som orkar engagera er att vara med i tidningar och radio. Ignorera de märkliga reaktioner som ni får från en del (syftar på ditt dagboksinlägg igår) för ni och vi vet att ni gör det bästa ni kan för er Tille.

Kramar i massor.......

• illern i mitt liv

Godmorgon hela familjen , hoppas ni har haft en bra natt .
    läste precis i dagboken och ni är så underbara som orkar dela med er av vardagen till oss andra .
    Hoppas det går bra med badet för kära Tille och att kalaset ska bli fantastisk
    tusen kramar..

• Ester1

Godmorgon Therese och hela ditt gäng där hemma!
    Idag så önskar jag att ni får sol och värme. Hoppas att storebror får ett superroligt kalas och att Tilles bad går så bra det bara kan.
    Soliga hälsningar Jenny

• Athena1979

Det fanns en dikt i den gamla tråden "min starka mamma". Denvar jättefin, jag grät så när jag läste den, efter att ha gråtit massor när jag läst om Tille's öde och sett hur fin han är på alla bilder.
    Läste i dagboken att Tille fortfarande är med oss. Jag hoppas att han får en bra dag och jag skickar massor av styrka med honom inför badet han ska göra idag. Tänker på dig hela tiden lillvännen... *kramar*

• Annica71

Godmorgon Tille och övriga familjen.

Önskar er en härlig dag!

Hoppas det går bra med badet och att Liam blir nöjd med sitt kalas.

*kramis*

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • lollipop25

Godmorgon, hoppas ni har fått sova gott hela familjen. önskar er en härlig dag.

• IrmelinFraNorge

Hej. Ønsker dere en fin dag og håper at Liam får det kjekt på sitt barnkalas. Håper det går bra med badingen i dag. Ønsker Tille en mysig dag med sin gode familie. Har tent lys for deg i dag også lille Tillehelten. Kram til familien og snusar dunlett på Tilles panne. Irmelin

• Zaija

Gomorron Tille med familj.

Roligt att läsa att ni sovit gott.Hoppas att Tilles bad går bra.

Och att storebror Liam får ett roligt barnkalas.

*Soliga hälsningar från Finland*

Svar på tråden Tilles tråd